×
تبلیبغات

گروه مقالات

  • امروزه تقریباً هر شخصی یک آدرس جیمیل برای خود دارد و بسیاری از کاربران از آن به عنوان یک بستر ارتباطی استفاده می‌کنند. از سوی دیگر بالغ بر چهار میلیون کسب‌وکار جهانی، از جیمیل به عنوان یک ابزار پولی استفاده کرده و به عنوان یک تجارت، بخشی از خدمات و عملکردهای کسب‌وکار خود را در جیمیل متمرکز کرده‌اند.
    26 مرداد 1402
  • رنگین‌کمان مدیریت ارتباط با مشتری، رنگ‌های متعددی دارد؛ CRM عملیاتی یکی از همین رنگ‌هاست! هرچند این همه آن چیزی نیست که به آن مدیریت ارتباط با مشتری گفته می‌شود اما به هر حال، سی.آر.ام عملیاتی نقش بی‌بدیلی در این بخش دارد. اساساً سه دسته CRM بیش از سایرین کاربردی هستند؛ سی.آر.ام عملیاتی، سی.آر.ام تحلیلی و سی.آر.ام مبتنی بر همکاری. پیش از پرداختن به تفاوت‌های این سه دسته، باید خاطرنشان کرد که اساساً در هر یک از این سه دسته، ممکن است شاهد محصولات و پلتفرم‌هایی باشید که ویژگی‌های دو دسته یا حتی سه دسته مختلف را داشته باشند.
    26 مرداد 1402
  • در دنیای امروز همه کسب‌وکارها از شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، آمازون، مایکروسافت و... گرفته تا استارتاپ‌ها و کارآفرینان کوچک‌تر همگی به دنبال استفاده از فضای ابری برای افزایش سرعت تجارت خود کرده‌اند.
    26 مرداد 1402
  • احتمالاً با مجموعه‌ای پراکنده و شلوغ از ابزار دیجیتال سروکار دارید. مدیریت این انبوه ابزار دیجیتال می‌تواند متضمن افزایش بهره‌وری امور، بهبود زمان فروش یا حتی سریع‌تر شدن پیشرفت پروژه شود. یک مدیریت مناسب بر ابزار، به چابکی شما و حفظ هماهنگی بیشتر کمک می‌کند. نرم‌افزار (CRM) همان ابزاری است که در این تلاطم و شلوغی ابزار دیجیتال، می‌تواند به نقطه اتکا و ناجی شما بدل شود.
    19 مرداد 1402
  • مارکتینگ و بازاریابی، در قالب‌ها و اشکال گوناگون جریان دارد. یکی از این قالب‌ها و شیوه‌ها، فعالیت در خط مقدم و مواجه با اشخاصی است که تابحال هرگز کاری با تجارت خاصی نداشته و در زمینه مورد نظر، عملاً تجربه قبلی ندارد.
    19 مرداد 1402
  • متن‌باز بودن، یا متن‌باز نبودن؟ مسئله این است؛ البته اهمیت این موضوع را افرادی درک می‌کنند که در صدد انتخاب و یافتن یک (CRM) حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود هستند. نرم‌افزار متن‌باز یا همان اوپن سورس (CRM) و رقیب آن، یعنی نرم‌افزارهای انحصاری (CRM) هریک از نظر قیمت، پیچیدگی، هزینه آپدیت و نگهداری و همچنین سهولت در کاربری، مزایا و معایب خاص خود را دارند.
    19 مرداد 1402
  • فروش از بخش‌های مهم هر سازمان است که به کسب و کار رونق می‌دهد. کارمندان فروش به طور معمول با چالش‌های زیادی مواجه هستند مانند: چگونگی واجد شرایط بودن و پیگیری سرنخ‌ها، نحوه اولویت‌بندی فعالیت‌های فروش، زمان مناسب برای تبلیغات و موارد دیگر.
    29 تير 1402
  • امروزه، اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با رفتار مشتریان در هر سازمان و کسب‌وکاری وجود دارد و با توجه به این موضوع که رقابت بسیار زیادی در بازار کاری وجود دارد، اگر کسب‌وکارها از این اطلاعات به خوبی استفاده نکنند، هرگز نمی‌توانند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.
    29 تير 1402
  • همسو ماندن با نیازها و انتظارات مشتری امروزی یک کار چالش برانگیز برای سازمان‌ها در هر اندازه است. بخش‌های بیشتری در سازمان‌ها برای تعامل با مشتری نسبت به گذشته وجود دارد و مشتریان از روش‌های مختلف (تماس تلفنی، پیامک، چت آنلاین و …) ارتباط برقرار می‌کنند.
    29 تير 1402
  • در این مقاله قصد داریم، در خصوص مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی با CRM اطلاعات لازم را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر موردبررسی قرار خواهد گرفت. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، تا از مزایای CRM برای کمپین‌های تبلیغاتی خود مطلع شوید و بهترین نتیجه را کسب کنید.
    22 تير 1402
  • CRM تحلیلی در پشت صحنه‌ی کسب‌وکار شما مشغول به کار شده و به بهبود شرایط آن کمک شایانی می‌کند. این نوع از نرم‌افزار CRM به طور مستقیم با مشتری در ارتباط نیست و در اصطلاح با عملیات‌های فرانت‌لاین(Front-Line) درگیر نمی‌شود.
    22 تير 1402
  • رنگین‌کمان مدیریت ارتباط با مشتری، رنگ‌های متعددی دارد؛ CRM عملیاتی یکی از همین رنگ‌هاست! هرچند این همه آن چیزی نیست که به آن مدیریت ارتباط با مشتری گفته می‌شود اما به هر حال، سی.آر.ام عملیاتی نقش بی‌بدیلی در این بخش دارد. اساساً سه دسته CRM بیش از سایرین کاربردی هستند؛ سی.آر.ام عملیاتی، سی.آر.ام تحلیلی و سی.آر.ام مبتنی بر همکاری.
    22 تير 1402
  • افرادی که یک کسب و کاری را راه اندازی می کنند، انتظار دارند تمامی زیردستان او نیز دلسوز کسب و کار باشند. اما در بسیاری از مواقع ضعف هایی در افراد دیده می شود که نه تنها به بهبود کسب و کار کمک نمی کنند، بلکه مانع رشد کسب و کار و سازمان نیز می شوند. یکی از این ضعف ها در کارمندان تنبلی می باشد. با تنبلی کارمندان کارها به درستی پیش نخواهد رفت.
    15 تير 1402
  • سامانه CRM به یک بستری گویند که سازمان ها را در جهت رشد روز افزون یاری می کند. سامانه ی CRM و یا همان سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری به بهبود روابط بین سازمان و مشتریان کمک زیادی می کند. علاوه بر این سامانه ی سی آر ام روابط دیگری مثل روابط بین سازمان و همکاران، تامین کنندگان، کارمندان و به طور کلی هر فرد و یا سازمان دیگری که با آن در ارتباط باشد را بهبود می بخشد.
    15 تير 1402
  • نظرسنجی در CRM یکی از قابلیت های تاثیر گذار در جهت اطلاع از نظرات مشتریان و افزایش رضایت آن هاست. چرا که با استفاده از نظر سنجی می توان به سلیقه ی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسب و کار پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد.
    15 تير 1402
  • CRM یک ابزار با کاربرد زیاد برای مدیران می باشد. از آنجایی که کارخانه ها نیز دارای بخشهای مختلف مدیریتی هستند، بنابراین CRM در کارخانه جات بسیار کاربردی می باشد. چرا که CRM در تمامی بخش های مدیریتی کارخانه قابل استفاده می باشد. اما ممکن است بسیاری از افراد در خصوص مزایای CRM در کارخانه جات اطلاعات لازم را نداشته باشند.
    01 تير 1402
  • در نرم افزار بازاریابی Marketing Software و نرم افزار فروش آنچه بسیار اهمیت دارد، استفاده به موقع از ابزارهای ارتباطی است.
    01 تير 1402
  • در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها وارد دنیای مجازی شده و فروش خود را از طریق بسترهای اینترنتی انجام می دهد. یکی از بسترهایی که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت، نرم افزار اینستاگرام می باشد. اینستاگرام محیط مناسبی برای مغرفی محصولات و خدمات می باشد اما عدم مدیریت فروش در اینستاگرام همواره یکی از معضلات صاحبان کسب و کارها بوده است.
    01 تير 1402
  • درست است که فواید کوچ شخصی خیلی زود خودشان را در زندگی ما نشان می‌دهند، اما در طول سال‌های زندگی، از مسئولیتی به مسئولیت دیگر، از سالی به سال بعد، همچنان باقی می‌مانند و به سودآوری ادامه می‌دهند.
    18 اسفند 1401
  • اگر خوب نگاه کنیم، بزرگ‌ترین کوچ و منتور ما «زندگی» است. این دنیا گاهی وقت‌ها مثل یک کوچ، راحتی و آسایش‌مان را برهم می‌زند تا آگاه‌تر شویم و ظرفیت‌هایمان را بهتر بشناسیم. گاهی وقت‌ها هم در نقش یک منتور باتجربه ظاهر می‌شود و به ما کمک می‌کند در تخصصی که داریم، دانش بیشتری کسب کنیم. به نظرم از همین مثال می‌توان به تفاوت کوچینگ و منتورینگ پی برد.
    27 بهمن 1401
  • ست گادین در کتاب گاو بنفش خودش تاکید دارد محصولی که می‌فروشید و خدماتی که ارائه می‌کنید نیاز به یک استراتژی بازاریابی متمایز دارد. ببینیم این استرانژی چیست؟!
    13 بهمن 1401