درباره CRM بیشتر بدانیم
هدف CRM
نمودارهایی از CRM
CRM چیست؟
CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به شما کمک می کند رابطه با مشتریان فعلی را گسترش دهید، مشتریان جدید جذب کرده و در نهایت از مشتریانتان به خوبی مراقبت کنید. مشتریان غالبا انتظاراتی را مطرح می کنند که معقول است و باید پاسخ داده شود، اما پاسخ گویی به این انتظارات زمانی امکان پذیر خواهد بود که درک درستی از نیاز و احساس مشتری داشته باشیم؛ CRM دقیقا اینجا به کمک شرکت ها می آید. این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا تعداد بالایی از مشتریان را در سیستم های خود ثبت نموده، پیگیری های مرتبط با آنها را انجام دهند، تمامی تاریخچه ارتباطی مشتری و فعالیت های آن ها در شبکه های اجتماعی را رصد نمایند و در نتیجه ارتباط با مشتریان را به نحو بهتری مدیریت نمایند. شما می توانید داده هایی را که در طول استفاده از برنامه جمع می کنید، تجزیه و تحلیل نموده و تجربه های اختصاصی ارائه دهید که سطح بیشتری از انتظارات مشتری را برآورده می کند و روابط ماندگاری با مشتریان ایجاد می نماید.
افزایش نرخ نگهداشت مشتری به میزان 5٪، می تواند سود را تا 95٪ افزایش دهد.
آنان که در زمینه ارائه تجربه مشتری پیشرو هستند، عملکرد بهتری در بازار دارند.
80٪ از مدیران عامل معتقدند نرم افزار CRM موجب می شود تجربه مشتری بهتری ارائه شود.
نمودار یک
نمودار دو
نمودار سه
1- CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.


  • 1- CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
  • 2- CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
  • 3- باید این را در نطر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه میکنندکه به سازمان ها اجازه می دهد تا بیشتر بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده گان و همکاران خود تمرکز کنند اما در واقع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت این نرم افزارها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.
ماژولها و امکانات CRM راوک نگار
در این ویترین ، بصورت تفکیک شده بخش های مختلف نرم افزار CRm راوک نگار معرفی میگردد
09 خرداد 1400
نمایش (گزارش و نمودارها)
نمایش گزارش کاملی از مدیریت مشتریان، مدیریت درآمد و مدیریت هزینه بصوزت نمودار.
06 شهريور 1397
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
با استفاده از نرم افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتریان میتوانید اطلاعات کلیه تماس گیرندگان را ثبت نمایید، با درج مشخصات ایشان خروجی های اطلاعاتی کاربردی بگیرید، برای آنها پیام های مرتبط بفرستید بر اساس امکانات موجود در برنامه مشتریان را جستجو وفیلتر نمایید، نیاز های ایشان را شنایی نمایید نتیجه تبلیغات خود را بصورت آماری مشاهده نمایید و همچنین میزان فعالیت بازاریابان خود را مدیریت و مشاهده نمایید.
17 تير 1397
مدیریت جلسات و برنامه ها
نرم افزار تحت وب مدیریت جلسات به شما این امکان را میدهد تا جلسات کاری مدیران شرکت خود را برنامه ریزی نمایید
23 مرداد 1397
ماژول تیکتینگ و پشتیبانی
این ماژول امکان دریافت تیکت از طرف مشتریان و ارتباط 2 طرفه جهت پشتیبانی مشتریان را در اختیار مدیر پشتیبانی شرکت قرار می دهد.
17 تير 1397
داشبورد (میز کار مدیریتی)
در این بخش نمودارهای گوناگونی از بخش های مختلف CRM به مدیر، نمایش داده میشود.
21 مرداد 1397
مدیریت مالی
با استفاده از امکانات این نرم افزار مالی کلیه درآمد ها و هزینه های خود را بر طبق گروه بندی های مورد نظر ثبت نمایید و از امکانات نرم افزار جهت بررسی سود و زیان و بررسی طلب و بدهکاری و همچنین مشاهده پرداخت های مشتری آگاه شوید
17 تير 1397
مدیریت پروژه ها
با استفاده از امکانات مدیریت پروژه، میتوانید کلیه وظایف کارمندان سازمان خود را بصورت تفکیک شده تعریف نمایید و از انجام یا عدم انجام کامل آن مطلع شوید، میزان پیشرفت پروژه را بدانید و بر عملکرد کارمندانِ داخل یا خارج از سازمان خود نظارت داشته باشید. استفاده از این ابزار نظم درون سازمانی را افزایش میدهد و در نهایت باعث ایجاد رضایت مشتریان خواهد شد
بهترین راه حل برای انجام پروژه ها
CRM
راوک نگار
نرم افزار تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتریان) راوک نگار، شما را برای ارائه بهتر سرویس ها و محصولاتتان یاری مینماید و بخش فروش شما را تقویت می نماید و با ارائه آمار و نمودار های متنوع، به مدیران، در جهت بالا بردن کیفیت و کمیت فروش و ارتباط با مشتریان راهنمایی مینماید. همکارن فنی ما در شرکت راوک نگار آماده پاسخگویی و مشاوره به شما مشتری گرامی میباشند . شما میتوانید با دریافت دموی سیستم، با عملکرد سیستم مدیریت CRM راوک نگار آشنا شوید
نظر مشتریان ما
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
آقای کاظمی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
آقای کاظمی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
آقای کاظمی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
آقای کاظمی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
آقای کاظمی
چشم انداز CRM
نظریه های مهم در مورد CRm
گارتنر پیش بینی کرده است که تا سال 2021، Customer Relationship Management بزرگترین حوزه درآمدی در صنعت نرم افزارهای سازمانی خواهد بود. اگر کسب و کار شما رو به پیشرفت است، قطعا نیاز به یک استراتژی برای آینده دارید. شما باید اهداف فروش و منابع سودآوری خود را مشخص نمایید؛ اما به روز بودن اطلاعات و قابل اتکا بودن آنها می تواند چالش برانگیز باشد. شما جریان ورود داده های حاصل از فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی و نظارت بر رسانه های اجتماعی و تبدیل آن ها را به اطلاعات مفیدی در کسب و کار خود را چگونه تفسیر می کنید؟ . یک نرم افزار CRM می تواند نمای کاملی از مشتریانتان به شما نشان دهد. می توانید همه آنچه را که نیاز دارید، در یک قاب مشاهده کنید. یک داشبورد ساده و قابل تنظیم که می تواند تاریخچه ارتباطات قبلی با مشتری، وضعیت سفارشات آنها، خدمات ارائه شده به مشتری و سایر موارد را به شما بگوید.
***
CRM و تجربه موفقیت اقتصادی
بنا به گزارش های اوراکل، شرکت هایی که قصد رهبری بازار کسب و کار خود را دارند، باید به سرعت پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مشتریانشان باشند. تجربه مشتری در حال حاضر اصلی ترین مزیت رقابتی است. با یک استراتژی CRM برنامه ریزی شده، شرکت شما می تواند بهترین تجربه های مشتری را ایجاد کند که وفاداری مشتری را افزایش دهد، مشتریان جدیدی را جذب کند و شرکت شما را در فضای رقابتی پیش ببرد. ارتباط با مشتری پایه و اساس موفقیت هر نوع کسب و کاری است. چگونگی مدیریت این رابطه برای ایجاد تجربه مشتری حرفه ای نحوه راه اندازی در هر مرحله از ارتباط با مشتری به شدت بستگی به وضعیت CRM شما دارد. کسب و کارها باید به دانشی عمیق از مشتریان خود دسترسی داشته باشند و در طول راه از آن دانش استفاده نمایند. این ابزار به شما امکان انجام این کار را می دهد بدین ترتیب که شما را قادر می سازد اطلاعات مربوط به هر یک از مشتریان خود را در نرم افزار گرد آوری و مدیریت نمایید و قدم به قدم مراحل ارتباط با مشتری را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل کنید.
تیتر اکاردئون سه
متن اکاردئون سه
جدیدترین مقالات
  • نهایی کردن فروش

    اولین کلماتی که از دهان شما خارج می شوند جوّ را برای بقیه فرایند فروش شما و در نهایت، فروش یا رد شدن آن از جانب سرنخ مشخص می کنند. بیشتر سرنخ ها “مقاومت عمومی نسبت به فروش” دارند. این امری طبیعی و نوعی دفاع شخصی است.

    29 شهريور 1400

    ادامه
  • فروش خلاقانه

    سطح خلاقیت شما با خود انگاره ی شما تعیین می شود. بنابراین، برای ارتقاء خلاقیت، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که تمرین کنید.

    29 شهريور 1400

    ادامه
  • چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش)

    هر اقدام شخصی با انگیزه ی بهبود انجام می شود. ما خرید می کنیم چون معتقدیم که زندگی ما را بهتر می کند.

    28 شهريور 1400

    ادامه
  • چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟

    آیا ممکن است از تجربه مشتری درآمد کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که نه تنها ممکن است، بلکه این تنها راه پایدار کسب درآمد است!

    28 شهريور 1400

    ادامه
  • کارت امتیازی متوازن چیست؟

    BSC یا کارت امتیازی متوازن (Balanced Scored Card) یک ساختار برای مدیریت کسب و کارهاست که با نظارت و تمرکز با هدف عارضه یابی در سازمان ها استفاده می شود. مدیران در این مسیر سعی می کنند تا معیارهای مناسبی برای افزایش عملکرد در واحد مربوطه بیابند و عملیاتی کنند.

    27 شهريور 1400

    ادامه
  • اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات

    اولین گام موفقیت در هر کسب و کار، شناسایی مشتریان، معرفی محصول و یافتن بازار هدف برای آن می باشد. تنها نکته ای که باید به آن توجه شود و ضامن موفقیت شما خواهد بود، شناخت این راهها و بهره گیری از تمامی امکانات است.

    27 شهريور 1400

    ادامه
  • آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک

    از هر 100 کسب و کار جدید که راه اندازی می شود، 95 تا 97 تای آنها در 5 سال اول شکست خورده و برچیده می شوند. در این نوشته و سری مقالات سیستم سازی، تمام تلاشمان بر این است که شما را در 3 تا 5 کسب و کار موفق که از 5 سال اول با موفقیت می گذرند و به رشد ادامه می دهند، ببینیم. با استفاده از یک سری ویدیو از دن لاک، یکی از بزرگ ترین مشاوران کسب و کار دنیا، سری مقالات آموزش سیستم سازی کسب و کار را آماده کرده ایم.

    24 شهريور 1400

    ادامه
  • 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن

    فروشنده موفق کیست ؟ کسی که همه سرنخ ها را به مشتری تبدیل کند؟ کسی که در 5 دقیقه فروش انجام دهد؟ کسی که هدفش صرفا فروش هر محصولی به هر مشتری باشد؟ پاسخ هر سه سوال “خیر” است. این تصورات اشتباه راجع به فروش، چالش هایی را برای نیروهای فروش به وجود می آورد که حل آنان بسیار دشوار است.

    24 شهريور 1400

    ادامه
  • چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟

    نحوه برخورد با مشتریان ناراضی و تبدیل آن ها به هوادارن برندتان یک استراتژی است. شما می توانید با بکارگیری یسری قواعد و روش ها بازخوردهای منفی و عدم رضایت مشتری را به یک لبخند شیرین تبدیل کنید. حقیقت این است که 30 درصد از مصرف کنندگان یک برند بعد از اولین خرید ارتباطشان را با آن برند قطع می کنند اما چطور می توانید این مشتریان ناراضی را شناسایی کرد و آن ها را به مشتریان راضی و طرفدار تبدیل کرد.

    23 شهريور 1400

    ادامه
ادمه مطلب