هر اقدام شخصی با انگیزه ی بهبود انجام می شود. ما خرید می کنیم چون معتقدیم که زندگی ما را بهتر می کند.
کارهای مختلف به افراد واحدها یا درجاتی از رضایت می دهد. سرنخ شما می خواهد بیشترین تعداد ممکن از این واحدها را با هر خرید دریافت کند. آنها می خواهند از نظر جسمی، احساسی و حتی روحی پیشرفت کنند. هر چه بیشتر محصول شما بتواند رضایت سرنخ شما را تامین کند، انگیزه بیشتری برای خرید وجود دارد. آنچه باید انجام دهید: در نظر بگیرید که دیگران چه حسی خواهند داشت – یک سرنخ قبل از خرید، واکنش مدیر، همکاران و مشتریان خود را در نظر خواهد گرفت. این تاثیر و واکنش را پیش بینی کنید و رویکرد فروش خود را طبق آن تغییر دهید.
|
آنچه نباید انجام دهید: دو دلیل اصلی که مردم خرید می کنند و یا نمی کنند تمایل به دست آوردن و ترس از دست دادن است. سرنخ ها، همانطور که در بالا ذکر شد، آنها یا می خواهند چیزی به زندگی خود اضافه کنند، و یا می ترسند اشتباه خرید کنند. نتایج یک مطالعه میگوید: میل به کسب دارای قدرت انگیزه ۱٫۰ است، در حالی که ترس از دست دادن قدرت انگیزشی منفی ۲٫۵ دارد. این به این معنی است که انسان ها با ترس از دست دادن چیزی در نتیجه ی عدم خرید، انگیزه ی بیشتری برای خرید پیدا می کنند. بنابراین، در زمان ممکن و مناسب، این حس را بر انگیزید. هر سرنخ نیازهای اساسی انسانی دارد که انگیزه ی آنها برای خرید است. نیازی را که محصول / سرویس شما براورده می کند پیدا کرده، و سرنخ خود را متقاعد کنید که محصول شما این نیازها را بهتر از هر چیز دیگری در بازار، برآورده می کند. نیازهای اصلی مشتری عبارتند از:
با افزایش تمایل به خرید، کاهش ترس از دست دادن، و تأکید بر سود نهایی، شما فروش بیشتری داشته و رضایت مشتریان بیشتری را جلب می کنید.
|
هر اقدام شخصی با انگیزه ی بهبود انجام می شود. ما خرید می کنیم چون معتقدیم که زندگی ما را بهتر می کند.
کارهای مختلف به افراد واحدها یا درجاتی از رضایت می دهد. سرنخ شما می خواهد بیشترین تعداد ممکن از این واحدها را با هر خرید دریافت کند. آنها می خواهند از نظر جسمی، احساسی و حتی روحی پیشرفت کنند. هر چه بیشتر محصول شما بتواند رضایت سرنخ شما را تامین کند، انگیزه بیشتری برای خرید وجود دارد. آنچه باید انجام دهید: در نظر بگیرید که دیگران چه حسی خواهند داشت – یک سرنخ قبل از خرید، واکنش مدیر، همکاران و مشتریان خود را در نظر خواهد گرفت. این تاثیر و واکنش را پیش بینی کنید و رویکرد فروش خود را طبق آن تغییر دهید.
|
آنچه نباید انجام دهید: دو دلیل اصلی که مردم خرید می کنند و یا نمی کنند تمایل به دست آوردن و ترس از دست دادن است. سرنخ ها، همانطور که در بالا ذکر شد، آنها یا می خواهند چیزی به زندگی خود اضافه کنند، و یا می ترسند اشتباه خرید کنند. نتایج یک مطالعه میگوید: میل به کسب دارای قدرت انگیزه ۱٫۰ است، در حالی که ترس از دست دادن قدرت انگیزشی منفی ۲٫۵ دارد. این به این معنی است که انسان ها با ترس از دست دادن چیزی در نتیجه ی عدم خرید، انگیزه ی بیشتری برای خرید پیدا می کنند. بنابراین، در زمان ممکن و مناسب، این حس را بر انگیزید. هر سرنخ نیازهای اساسی انسانی دارد که انگیزه ی آنها برای خرید است. نیازی را که محصول / سرویس شما براورده می کند پیدا کرده، و سرنخ خود را متقاعد کنید که محصول شما این نیازها را بهتر از هر چیز دیگری در بازار، برآورده می کند. نیازهای اصلی مشتری عبارتند از:
با افزایش تمایل به خرید، کاهش ترس از دست دادن، و تأکید بر سود نهایی، شما فروش بیشتری داشته و رضایت مشتریان بیشتری را جلب می کنید.
|