از عوامل تأثیر گذار و مهم جهت حفظ مشتریان و رضایتمندی آنان و همچنین هدفمند بودن رفتار های سازمانی استفاده از نرم افزار های مدیریت اطلاعات از جمله نرم افزار CRM است . یکی از روش های کنترل ارتباط ، ثبت کلیه اطلاعات مشتری از لحظه شناسایی ، تا به ثمر رسیدن هدف (فروش) می باشد.
همچنین تماسها برای ارائه خدمات و فروش سازمانها بسیار حائز اهمیت میباشند. امروزه تماس تلفنی مهمترین موضوع برای شرکتها و سازمانها جهت کسب کار است. در نتیجه ارتباط Voip با نرم افزار CRM ابری و یکپارچه کردن آنها امری بسیار حائز اهمیت و تسهیل دهنده در مدیریت امور سازمان می باشد.
در صورت لینک نرم افزار سی آر ام با سامانه مرکز تماس، اپراتورها به تمامی تعاملات قبلی که تماس گیرنده با کسب و کار شما داشته است دسترسی خواهند داشت. در نتیجه، نیازی نیست تمامی مراحلی که قبلاٌ با مشتری طی کرده اند دوباره تکرار کنند و به این ترتیب هم در زمان اپراتورها و هم در وقت مشتریان صرفه جویی شده و تیم فروش میتوانند به مشتریان بیشتری پاسخ بدهند.
مرکز تلفن تحت وُیپ (Voip) امکان استفاده از بستر شبکه برای مکالمات تلفنی ( انتقال صدا بر روی بستر شبکه ) را فراهم مینماید و یک تکنولوژی نوین با مزایای برجسته نسبت به سیستم تلفنی آنالوگ قدیمی و یا سیستمهای دیجیتال نسل قدیم میباشد.
مرکز تماس سامانهای جهت مدیریت تماسها ، ارتباطات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان است که جهت سهولت کار اپراتورها و افزایش رضایت مشتریان با CRM همگام سازی میشود. مرکز تماس سامان به همین منظور بر پایه ویپ و بر اساس آخرین تکنولوژیهای نرم افزاری طراحی و تولید شده است. این سامانه بستری را جهت سهولت ارتباط با مشتریان ، دسترسی به منابع و دادههای متمرکز ، مکانیزه نمودن فرآیندها و مدیریت تعامل با مشتریان ، فراهم مینماید. مرکز تلفن کلیه تماسهای ورودی ، خروجی و داخلی را ساماندهی نموده و انواع خدمات تلفنی را برای مشتریان فراهم مینماید. با استفاده از تکنولوژی ویپ و ماژولهای نرم افزاری ، مرکز تماس بستر مناسبی برای ارتباطات تلفنی شما ایجاد میکند که می تواند با ارتباط با سایر سیستمها مانند CRM ، فروش و حسابداری امکانات ارزش افزوده با ارزشی ارائه نماید و موجب افزایش سرعت و تسهیل ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان گردد.
از عوامل تأثیر گذار و مهم جهت حفظ مشتریان و رضایتمندی آنان و همچنین هدفمند بودن رفتار های سازمانی استفاده از نرم افزار های مدیریت اطلاعات از جمله نرم افزار CRM است . یکی از روش های کنترل ارتباط ، ثبت کلیه اطلاعات مشتری از لحظه شناسایی ، تا به ثمر رسیدن هدف (فروش) می باشد.
همچنین تماسها برای ارائه خدمات و فروش سازمانها بسیار حائز اهمیت میباشند. امروزه تماس تلفنی مهمترین موضوع برای شرکتها و سازمانها جهت کسب کار است. در نتیجه ارتباط Voip با نرم افزار CRM ابری و یکپارچه کردن آنها امری بسیار حائز اهمیت و تسهیل دهنده در مدیریت امور سازمان می باشد.
در صورت لینک نرم افزار سی آر ام با سامانه مرکز تماس، اپراتورها به تمامی تعاملات قبلی که تماس گیرنده با کسب و کار شما داشته است دسترسی خواهند داشت. در نتیجه، نیازی نیست تمامی مراحلی که قبلاٌ با مشتری طی کرده اند دوباره تکرار کنند و به این ترتیب هم در زمان اپراتورها و هم در وقت مشتریان صرفه جویی شده و تیم فروش میتوانند به مشتریان بیشتری پاسخ بدهند.
مرکز تلفن تحت وُیپ (Voip) امکان استفاده از بستر شبکه برای مکالمات تلفنی ( انتقال صدا بر روی بستر شبکه ) را فراهم مینماید و یک تکنولوژی نوین با مزایای برجسته نسبت به سیستم تلفنی آنالوگ قدیمی و یا سیستمهای دیجیتال نسل قدیم میباشد.
مرکز تماس سامانهای جهت مدیریت تماسها ، ارتباطات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان است که جهت سهولت کار اپراتورها و افزایش رضایت مشتریان با CRM همگام سازی میشود. مرکز تماس سامان به همین منظور بر پایه ویپ و بر اساس آخرین تکنولوژیهای نرم افزاری طراحی و تولید شده است. این سامانه بستری را جهت سهولت ارتباط با مشتریان ، دسترسی به منابع و دادههای متمرکز ، مکانیزه نمودن فرآیندها و مدیریت تعامل با مشتریان ، فراهم مینماید. مرکز تلفن کلیه تماسهای ورودی ، خروجی و داخلی را ساماندهی نموده و انواع خدمات تلفنی را برای مشتریان فراهم مینماید. با استفاده از تکنولوژی ویپ و ماژولهای نرم افزاری ، مرکز تماس بستر مناسبی برای ارتباطات تلفنی شما ایجاد میکند که می تواند با ارتباط با سایر سیستمها مانند CRM ، فروش و حسابداری امکانات ارزش افزوده با ارزشی ارائه نماید و موجب افزایش سرعت و تسهیل ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان گردد.