گروه مقالات

  • هر اقدام شخصی با انگیزه ی بهبود انجام می شود. ما خرید می کنیم چون معتقدیم که زندگی ما را بهتر می کند.
    28 شهريور 1400
  • آیا ممکن است از تجربه مشتری درآمد کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که نه تنها ممکن است، بلکه این تنها راه پایدار کسب درآمد است!
    28 شهريور 1400
  • BSC یا کارت امتیازی متوازن (Balanced Scored Card) یک ساختار برای مدیریت کسب و کارهاست که با نظارت و تمرکز با هدف عارضه یابی در سازمان ها استفاده می شود. مدیران در این مسیر سعی می کنند تا معیارهای مناسبی برای افزایش عملکرد در واحد مربوطه بیابند و عملیاتی کنند.
    27 شهريور 1400
  • اولین گام موفقیت در هر کسب و کار، شناسایی مشتریان، معرفی محصول و یافتن بازار هدف برای آن می باشد. تنها نکته ای که باید به آن توجه شود و ضامن موفقیت شما خواهد بود، شناخت این راهها و بهره گیری از تمامی امکانات است.
    27 شهريور 1400
  • از هر 100 کسب و کار جدید که راه اندازی می شود، 95 تا 97 تای آنها در 5 سال اول شکست خورده و برچیده می شوند. در این نوشته و سری مقالات سیستم سازی، تمام تلاشمان بر این است که شما را در 3 تا 5 کسب و کار موفق که از 5 سال اول با موفقیت می گذرند و به رشد ادامه می دهند، ببینیم. با استفاده از یک سری ویدیو از دن لاک، یکی از بزرگ ترین مشاوران کسب و کار دنیا، سری مقالات آموزش سیستم سازی کسب و کار را آماده کرده ایم.
    24 شهريور 1400
  • فروشنده موفق کیست ؟ کسی که همه سرنخ ها را به مشتری تبدیل کند؟ کسی که در 5 دقیقه فروش انجام دهد؟ کسی که هدفش صرفا فروش هر محصولی به هر مشتری باشد؟ پاسخ هر سه سوال “خیر” است. این تصورات اشتباه راجع به فروش، چالش هایی را برای نیروهای فروش به وجود می آورد که حل آنان بسیار دشوار است.
    24 شهريور 1400
  • نحوه برخورد با مشتریان ناراضی و تبدیل آن ها به هوادارن برندتان یک استراتژی است. شما می توانید با بکارگیری یسری قواعد و روش ها بازخوردهای منفی و عدم رضایت مشتری را به یک لبخند شیرین تبدیل کنید. حقیقت این است که 30 درصد از مصرف کنندگان یک برند بعد از اولین خرید ارتباطشان را با آن برند قطع می کنند اما چطور می توانید این مشتریان ناراضی را شناسایی کرد و آن ها را به مشتریان راضی و طرفدار تبدیل کرد.
    23 شهريور 1400
  • اگر هر ماه ارقامتان آب می روند، اگر احساس می کنید تصمیمات بدی گرفته اید، یا مجادله می کنید یا ناامیدید چون کسانی که دوستتان دارند همین مسئله را به شما گفته اند، اگر ته دلتان می دانید که اگر امروز کاری نکنید، شاید کل کسب و کارتان از دست برود، این مطلب برای شما نوشته شده است.
    23 شهريور 1400
  • صاحب هر نوع کسب وکار کوچک یا بزرگی هم که باشید، وجود یک استراتژی خوب می‌تواند حال و هوای کسب‌وکارتان را عوض کند و کارتان را رونق بدهد. در این بازار پررقابت شناخت دقیق کسب‌وکار و شناسایی فرصت‌ها می‌تواند هر کسب‌وکاری را 9 به صفر از رقبایی که استراتژی نمی‌دانند جلو بیندازد. پس چرا شما جز این کسب‌وکارها نباشید؟
    22 شهريور 1400
  • سرنخ فروش معادل فارسی واژه ی Lead در زبان انگلیسی، و آغازگر فرایند فروش است. سرنخ هنگامی به وجود می آید که سازمان شما برای حداقل یکی از محصولات یا سرویس ها اطلاعات تماس فردی را که علاقه مند به خرید یا حتی کسب اطلاعات بیشتر راجع به آن محصول یا سرویس است، به دست می آورد. معمولا آدرس ایمیل یا شماره تماس و نام شخص علاقه مند مینیمم اطلاعاتی هستند که یک شخص را برای سازمان شما به “سرنخ فروش” تبدیل می کنند.
    22 شهريور 1400
  • اهش هزینه تبلیغات گوگل به چه روشی انجام می شود؟ موفقیت در تبلیغات آنلاین و جذب مشتری جدید هدفی است که اکثر کسب‌وکارها به دنبال آن هستند. هرچه ترافیک هدفمندی که به سمت سایت ما می‌آید بیشتر باشد مشتریان بالقوه هم بیشتر خواهند بود. تبلیغات در گوگل یک روش جذاب و سریع برای هدایت مشتریان هدف به سمت سایت است. سایت تان در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و به ازای هر کلیک کاربران، هزینه‌ای پرداخت می‌کنید.
    22 شهريور 1400
  • استفاده از نرم افزار CRM در مدیریت قیف فروش بسیار اثر گذار است اما چه قابلیت هایی از CRM می تواند به شما در بهبود قیف فروش شما کمک کند.
    21 شهريور 1400
  • چرا به قیف فروش احتیاج دارید و چطور آن را ایجاد کنید و چه محتوایی برای هر بخش بکار ببرید. چطور قیف را در طی زمان بهبود دهید.
    21 شهريور 1400
  • نرم افزار بازاریابی برای هر تیم بازاریابی مدرن یک ابزار ضروری است. شاید تا این لحظه چیزهای زیادی درباره نرم افزار بازاریابی شنیده باشید، اما هنوز چیزی درباره اینکه نرم افزار بازاریابی دقیقاً چیست و چرا به آن نیاز دارید نمی دانید. بعضی اوقات بهتر است کمی مکث کنیم و به اصول اولیه برگردیم.
    20 شهريور 1400
  • نرم افزار مدیریت فروش محیطی برای تیم فروش مدرن است که ترکیبی از ابزارهای کلیدی از جمله CRM، ایمیل مارکتینگ، مدیریت و پیگیری سرنخ و گزارش‌گیری است. این نرم افزار به ما اطمینان می‌دهند که همه، از پرسنل فروش تا مدیر فروش، ابزاری دارند تا به بهترین حالت ممکن کارشان را انجام دهند.
    20 شهريور 1400
  • معمولا یکسری از سوالات در ذهن صاحبان کسب و کار برای افزایش درآمد ایجاد می شود پاسخ به این سوالات و به کارگیری ترفندهای فروش بیشتر و شگردهای جذب مشتری بیشتر میتواند این نوع کسب و کارها را به سمت سود و درآمد بیشتر سوق دهد.
    18 شهريور 1400
  • برخی از مدیران گلایه هایی از بخش بازاریابی شرکت خود دارند و نمی دانند چه عواملی در بازاریابی خدمات آنها موثر است. برخی دیگر با پرسنل خود در خصوص از بین بردن سرنخ های فروش و عدم پیگیری های ثانویه آن گله مند هستند.
    18 شهريور 1400
  • در سیستم های مدیریت مشتری شاخص های بسیار مهم و بسیار متفاوتی وجود دارد که برای شما میتواند مفید و یا مضر باشد .در ادامه این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آنها به بررسی مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد در CRM خواهیم پرداخت.
    16 شهريور 1400
  • CRM یک فرایند استراتژیک است ، که تمام تعاملات بین مشتری و شرکت را اداره و میریت می کند و به دنبال جلب رضایت آن ها می باشد .
    16 شهريور 1400
  • در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و تهیه بانک اطلاعاتی شناسایی مشتریان بالفعل و بالقوه بسیار مهم و موثر است . حفظ روابط مستحکم و چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان با تقسیم بندی و تفکیک آن ها براساس ویژگی هایشان روشن می شود .
    15 شهريور 1400
  • استفاده از نرم افزار CRM میتواند کلیه نیازهای سازمانی و شرکت های مختلف بومی را در ایران حل و فصل نماید در ادامه به کاربرد این نرم افزار در شرکت ها و کسب و کارهای مختلف خواهیم پرداخت.
    15 شهريور 1400