گروه مقالات

  • همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مدیریت ارتباط با مشتری ابزار، فناوری و فرآیندهایی را در بر می‌گیرد که روابط و تعاملات با مشتریان گذشته، فعلی و بالقوه را مدیریت و تحلیل می‌کند. در واقع CRM استفاده از داده‌های مشتری برای درک مشتریان و پاسخ سریع به خواسته‌ها و نیازهای متغیر آنان را تسهیل می‌کند.
    09 خرداد 1400
  • در سالیان اخیر شبکه های اجتماعی جز جدایی‌ناپذیر زندگی ما انسان‌ها شده و ارتباطات و تعاملات افراد به این سمت گرایش پیدا کرده است. صحبت از مزایای شبکه های اجتماعی خود بحث مفصل و جداگانه‌ای است که در این مبحث اشاره‌ای به آن نمی‌شود. در عین حال همگی واقفیم که این ارتباطات چالش‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت.
    09 خرداد 1400
  • همه ما می‌دانیم که مردم برای انجام دادن کار از محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. کارکنان دفتری از نرم افزار Word برای تهیه اسناد و از دستگاه ضبط دیجیتال برای ثبت نکات جلسات بهره می‌گیرند.
    09 خرداد 1400
  • اگر در کسب و کارتان به این نتیجه رسیده‌اید که به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیاز دارید اما جهت یافتن بهترین نرم افزار CRM که متناسب با نیازمندی‌هایتان باشد سردرگم هستید و نیاز به مشاوره دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله با پرداختن به 5 سوال مهم و کلیدی و پاسخگویی به آن‌ها، مسیر تصمیم‌گیری برای خرید نرم افزار CRM را برایتان تسهیل خواهیم کرد.
    09 خرداد 1400
  • Microsoft Dynamics CRM راهکاری قدرتمند برای مدیریت روابط کسب و کار به سازمان‌های در حال رشد، متوسط و بزرگ ارائه داده است. با راه‌اندازی Microsoft Dynamics 365 در پایان سال 2016، مایکروسافت بخش عملکردی راهکار CRM خود را توسعه داده و به کسب و کارها ابزارهای پیشرفته و جدیدی را برای تغییر روند بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری ارائه داد.
    09 خرداد 1400
  • امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی در هدف گذاری از طریق کمپین ها و پیگیری های مستمر برای ایجاد مسیری مستحکم می باشد تا از طریق آن افراد علاقه مند، به مشتری های وفادار تبدیل شوند. خدمات دهی و رضایت مشتری می تواند یکی از عوامل کلیدی در درآمد زایی باشد. ابزار هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده می شوند.
    27 شهريور 1397
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد. در ادامه به شش مورد از پرکاربردترین استفاده های نرم افزار سی آر ام مایکروسافت می پردازیم.
    02 مرداد 1397