×

گروه مقالات

  • شبکه اجتماعی لینکدین با یک تحقیق ساده، این گزارش را به ما می دهد که حدود ۲۰ میلیون شغل را در بر می گیرد. به طور کلی این شبکه یک مجموعه برای شغل یابی و پیدا کردن افراد متخصص در هر زمینه باشد. با وجود این که شغل های زیادی در این شبکه یافت می شود، اما گاهی اوقات شما فقط پست به پست می خوانید و هیچ چیزی برای تان تغییر نمی کند.
    29 ارديبهشت 1401
  • به عقیده برخی از کارشناسان، بازاریابی تلفنی در جامعه امروز استفاده نمی گردد . با این حال لازم است شرکت هایی که هنوز از این شیوه استفاده می کنند، تکنیک های زیر را در جهت افزایش اثر بخشی آن به کار گیرند.
    08 ارديبهشت 1401
  • مدیر فروش موفق می‌بایست در فرایندهای کاری و روال‌های خود به این دو مقوله توجه جدی داشته باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم مدیر فروش کیست و به شرح وظایف مدیر فروش بپردازیم.
    01 ارديبهشت 1401
  • اغلب فروشندگان به شدت مشتاق هستند که بدانند بهترین زمان برای برقراری تماس‌های هماهنگ نشده با مشتریان بالقوه خودشان چه زمانی است.
    25 فروردين 1401
  • در این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ رسمی سامانه های مدیریت، قصد داریم به این سؤال که ایمیل مارکتینگ چیست، پاسخ دهیم و یک آموزش ایمیل مارکتینگ کامل را در اختیار شما عزیزان قرار داده و جزئیات مهم در این زمینه را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهیم.
    18 فروردين 1401
  • تا زمانی که شخصی را به طور کامل نشناخته‌ایم، مغز ما به منظور طبقه‌بندی افراد، پیش‌بینی رفتار آینده آن‌ها و چگونه عکس‌العمل نشان دادن ما نسبت به رفتار آن‌ها متکی بر قضاوت یک‌باره و نابه‌هنگام است.
    26 اسفند 1400
  • اگر شروع به گفتن فواید محصول خود کنیم خیلی بیشتر مشتری خواهیم داشت تا اینکه ویژگی‌هایی که دارد را بگوییم.اینجا به شش قانون راجه به آن می‌پردازیم.
    18 اسفند 1400
  • هر کارفرمایی می‌خواهد ابزارها و راهکارهای موفقیت را برای کارکنان خود فراهم کند و از بیشترین توانایی‌های آن‌ها بهره‌مند گردد، اگر آموزش‌های مناسب صورت نگیرد، باعث می‌شود افراد باتجربه در رکود باقی بمانند و اعضای جدید از رهبرانی با مهارت‌های ضعیف برخوردار شوند که در نهایت شکست کسب‌وکار را منجر می‌شود.
    12 اسفند 1400
  • نرم‌افزار به عنوان سرویس (Software as a Service یا SaaS) یک مدل توزیع نرم‌افزار است که در آن ارائه‌دهنده ابر برنامه‌ها را میزبانی می‌کند و آن‌ها را از طریق اینترنت در دسترس کاربران نهایی قرار می‌دهد.
    04 اسفند 1400
  • رابین دریک(Robin Dreek) یک کهنه سرباز اف بی آی است که پیش از این مسئولیت رهبری برنامه تحلیل رفتاری را برای مجموعه اف بی آی بر عهده داشته و به مدت ۲۷ سال به مطالعه علوم پنهان در پشت توسعه روابط پرداخته است. وی در کتاب اخیر خود با عنوان همه چیز درباره “من” نیست دل نکته‌ای را به قرار زیر با خوانندگان خود در میان می‌گذارد که:
    28 بهمن 1400
  • مانند پیش بینی هوا، پیش بینی فروش نیز هنری است که از دقت کافی برخوردار نیست. اما با این حال، می توانید پیش بینیهای ارزشمندی انجام دهید یا حاشیه‌ی خطا را کم کنید. با مطالعه‌ی این راهنما خواهید آموخت چطور فروش، و فاکتورهایی را که باید در نظر بگیرید با دقت پیش بینی کرده و با شیوه‌های رایجی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید آشنا شوید.
    28 بهمن 1400
  • از عوامل تأثیر گذار و مهم جهت حفظ مشتریان و رضایتمندی آنان و همچنین هدفمند بودن رفتار های سازمانی استفاده از نرم افزار های مدیریت اطلاعات از جمله نرم افزار CRM است . یکی از روش های کنترل ارتباط ، ثبت کلیه اطلاعات مشتری از لحظه شناسایی ، تا به ثمر رسیدن هدف (فروش) می باشد.
    21 بهمن 1400
  • با بسیاری از مدیران شرکت‌ها که در مورد نرم افزار CRM مایکروسافت صحبت می‌کنیم، در مورد نقاط قوت و ضعف CRM و تجربیاتی که پیرامون آن در ایران به دست آمده نیز حرف زده می‌شود.
    21 بهمن 1400
  • با توجه به اهمیت و نقش بازاریابی تلفنی برای شرکت‌های تصمیم گرفتیم با انتشار سلسه مطالبی در این خصوص با هدف انتقال بهترین تجربیات به کسب و کارهای کمک کنیم تا بازاریابی تلفنی را با اثربخشی بیشتری انجام دهند. از شما دعوت می‌کنیم تا با مطالعه این بلاگ‌ها با ما همراه شوید.
    14 بهمن 1400
  • با توجه به اهمیت و نقش بازاریابی تلفنی برای شرکت‌های تصمیم گرفتیم با انتشار سلسه مطالبی در این خصوص با هدف انتقال بهترین تجربیات به کسب و کارهای کمک کنیم تا بازاریابی تلفنی را با اثربخشی بیشتری انجام دهند. از شما دعوت می‌کنیم تا با مطالعه این بلاگ‌ها با ما همراه شوید.
    14 بهمن 1400
  • ما ۸ نکته‌ی کلیدی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی تعریف کرده‌ایم. این راهنمایی‌های کلیدی را دنبال کنید تا به رشد عملکرد خود دست پیدا کنید.
    07 بهمن 1400
  • مدیریت تجربه مشتری (CEM یا Customer Experience Management) مجموعه فرایندهایی است که یک شرکت برای ردیابی، نظارت و سازماندهی هرگونه تعامل بین مشتری و سازمان در طول چرخه عمر مشتری به کار می‌برد. به بیان دیگر، تجربه مشتری به عنوان درک مشتریان از فعالیت شما – چه آگاهانه و چه ناخودآگاه – از رابطه آن‌ها با برندتان ناشی شده و شامل همه تعاملات آن‌ها با برند در طول چرخه عمر مشتری می‌شود.
    07 بهمن 1400
  • در حالی که هر دو نرم افزار ERP و CRM بینش‌های فوق‌العاده قدرتمند و مبتنی بر داده را برای انواع مختلف کسب و کار ارائه می‌دهند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا مزایای هر راه حل را برای سازمان‌ و نیازهای خاص خود در نظر بگیرید. ما می‌خواهیم قدری درک تفاوت‌های میان این دو را برای شما آسان‌تر کنیم.
    30 دی 1400
  • دنیا در یک دهه گذشته به مکانی پیچیده تبدیل شده است. ارتباطات بسیار زیاد میان افراد و سازمان‌ها که توسط فناوری‌های جدید پدید آمده، باعث شده تا اشکال جدیدی از تجارت به وجود بیاید.
    30 دی 1400
  • در مقاله چالش های دورکاری؛ نکاتی برای مدیران و کارکنان، به مبحث دورکاری و بررسی ابعاد مختلف آن، پرداخته شد. برای فراهم آوردن بستر کارآمد دورکاری، نیازمند استفاده از نرم افزارها و راهکارهای تعاملی با تکیه بر فناوری اطلاعات خواهیم بود. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا با برخی از پُر کاربردترین ابزارهایی که می‌توانند راهگشای مدیران و کارمندان در این زمینه باشند بپردازیم.
    09 دی 1400
  • ا پیاده‌سازی نرم افزار CRM در سازمان و لزوم یکپارچه‌سازی کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای مشتری‌محور، نیازمندی‌ها و مسائل دیگر نیز در سازمان‌ها، مانند یکپارچگی با حوزه حسابداری، اتوماسیون اداری، مالی، انبار و ... نیز پر رنگ‌تر می‌شود.
    09 دی 1400