سطح خلاقیت شما با خود انگاره ی شما تعیین می شود. بنابراین، برای ارتقاء خلاقیت، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که تمرین کنید.
این سه تاکتیک را امتحان کنید:
تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید تمرین کنید. این مراحل فروش، هوش و توانایی ذهنی شما را می آزمایند. اگر بتوانید آنچه را که سرنخ های شما واقعا می خواهند پیدا کنید، می توانید آنها را متقاعد کنید که با خرید محصولات یا خدمات شما به خواسته های خود می رسند. هنگام مشتری یابی، از سوالات زیر استفاده کنید:
|
اگر می خواهید روشی استراتژیک تر برای فروش انتخاب کنید، روی این چهار حوزه تمرکز کنید تا به ۱۰ درصد برتر در زمینه ی درآمد در حوزه کاری خود بپیوندید: تخصص – تعیین کنید که محصول شما دقیقا چه کاری برای مشتریان شما انجام می دهد. یک متخصص باشید، نه یک فرد کلی نگر. |
سطح خلاقیت شما با خود انگاره ی شما تعیین می شود. بنابراین، برای ارتقاء خلاقیت، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که تمرین کنید.
این سه تاکتیک را امتحان کنید:
تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید تمرین کنید. این مراحل فروش، هوش و توانایی ذهنی شما را می آزمایند. اگر بتوانید آنچه را که سرنخ های شما واقعا می خواهند پیدا کنید، می توانید آنها را متقاعد کنید که با خرید محصولات یا خدمات شما به خواسته های خود می رسند. هنگام مشتری یابی، از سوالات زیر استفاده کنید:
|
اگر می خواهید روشی استراتژیک تر برای فروش انتخاب کنید، روی این چهار حوزه تمرکز کنید تا به ۱۰ درصد برتر در زمینه ی درآمد در حوزه کاری خود بپیوندید: تخصص – تعیین کنید که محصول شما دقیقا چه کاری برای مشتریان شما انجام می دهد. یک متخصص باشید، نه یک فرد کلی نگر. |