استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیمهای فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرمافزار CRM موبایل برای تضمین بهرهوری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
کاربرد نرمافزار CRM موبایل
تیمهای بازاریابی میتوانند با روشهای کاملاً جدید با مشتریان صحبت و تجربیات شخصیسازیشده ایجاد کنند.
تیمهای فروش از بهرهوری و کارایی بیشتر، کاهش هزینههای سرپرست و در دسترس بودن دادههای به اشتراکگذاشتهشده در هر زمان و هر دستگاهی بهره میبرند.
تیمهای خدمات مشتری میتوانند پروندهها را سریعتر دریافت و آنها را در کانالهای مختلف پیگیری و با استفاده از دانش کل سازمان، آنها را حل کنند.
در این بخش 3 چالش اصلی وجود دارد که CRM موبایل میتواند به شما کمک کند:
اطلاعرسانی سریعتر به این معنی است که نمایندگان فروش میتوانند وظایف خود را اولویتبندی کنند و به سؤالات مشتری پاسخ دهند یا به ادعاهای آنها با سرعت بیشتری رسیدگی کنند.
زمان چرخش کارها را با استفاده از CRM موبایل میتوان از 15 تا 20 درصد کاهش داد.
با ارتباط و تماس همیشگی با شرکت از طریق نرمافزار CRM موبایل، تیمهای فروش شما احساس مشارکت بیشتری خواهند کرد که باعث افزایش تعامل و حفظ کارکنان میشود و میتوانید انتظار رشد تا 20 درصد را داشته باشید.
نمایندگان فروش با دسترسی به اطلاعات گسترده و بهروز میتوانند انتظارات مشتریان خود را بهتر برآورده کنند که این امر آنها را در موقعیت بهتری برای پیشبرد فروش (فروش متقابل/ بیش فروشی) قرار میدهد.
نرمافزار CRM موبایل میتواند گردش مالی را 5 تا 10 درصد افزایش دهد.
نرخ پذیرش اپلیکیشن موبایل CRM هنوز نسبتا پایین است؛ اما روند کلی صعودی دارد. طبق تحقیقات Salesforce، نرخ پذیرش عمومی برای برنامههای CRM حدود 26٪ است. در حالی که بررسی آمارهای خاص در مورد پذیرش CRM تلفن همراه دشوار است، نرخ رشد CRM تلفن همراه در سال 2019 11٪ پیشبینی شده بود و این به معنای پذیرش قابل توجه است. همچنین پیشبینی شده است تا 2029 بازار برنامههای CRM تلفن همراه هر سال 13 درصد رشد میکند .
همه اینها کاملاً منطقی است. اینکه بتوانید مدیریت تماس، مدیریت فروش، قیف فروش و… را در جیب خود داشته باشید، یک پیشنهاد قدرتمند است.
یک مطالعه توسط Innoppl نشان داد که 65 درصد از پرسنل فروش با CRM تلفن همراه سهمیه فروش خود را برآورده میکنند در حالی که بدون CRM تلفن همراه، تنها 22 درصد توانستند این کار را انجام دهند و مطالعه دیگری توسط Nucleus Research نشان داد که CRM موبایل 14.6 درصد افزایش بهرهوری را ارائه میهد.
با استفاده از نرمافزار CRM موبایل، دستگاههایی مانند لپتاپها و تلفنهای هوشمند میتوانند تمامی ویژگیهای یک CRM سنتی که در لپتاپ یا کامپیوتر نگه داشته میشود را در اختیار داشته باشند. در نتیجه، کاربران این سیستم، یعنی مدیران کسبوکار و کارمندان آنها قادر خواهند بود تا کسبوکار خود را بر روی تلفن همراهشان داشته باشند.
CRM تلفن همراه مزایای زیادی را در اختیار کاربرانی که از میز کار خود دور هستند، میگذارد. از جمله:
به سرنخها، مخاطبین و فرصتها دسترسی و تعامل بهینه با آنها داشته باشند.
فایلهای خود را با پرسنل سازمان به اشتراک بگذارند.
موارد لازم برای خدمترسانی بهتر به مشتری را مدیریت و پیگیری کنند.
در هر زمان و هر مکان به دادههای به روز و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیمهای فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرمافزار CRM موبایل برای تضمین بهرهوری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
کاربرد نرمافزار CRM موبایل
تیمهای بازاریابی میتوانند با روشهای کاملاً جدید با مشتریان صحبت و تجربیات شخصیسازیشده ایجاد کنند.
تیمهای فروش از بهرهوری و کارایی بیشتر، کاهش هزینههای سرپرست و در دسترس بودن دادههای به اشتراکگذاشتهشده در هر زمان و هر دستگاهی بهره میبرند.
تیمهای خدمات مشتری میتوانند پروندهها را سریعتر دریافت و آنها را در کانالهای مختلف پیگیری و با استفاده از دانش کل سازمان، آنها را حل کنند.
در این بخش 3 چالش اصلی وجود دارد که CRM موبایل میتواند به شما کمک کند:
اطلاعرسانی سریعتر به این معنی است که نمایندگان فروش میتوانند وظایف خود را اولویتبندی کنند و به سؤالات مشتری پاسخ دهند یا به ادعاهای آنها با سرعت بیشتری رسیدگی کنند.
زمان چرخش کارها را با استفاده از CRM موبایل میتوان از 15 تا 20 درصد کاهش داد.
با ارتباط و تماس همیشگی با شرکت از طریق نرمافزار CRM موبایل، تیمهای فروش شما احساس مشارکت بیشتری خواهند کرد که باعث افزایش تعامل و حفظ کارکنان میشود و میتوانید انتظار رشد تا 20 درصد را داشته باشید.
نمایندگان فروش با دسترسی به اطلاعات گسترده و بهروز میتوانند انتظارات مشتریان خود را بهتر برآورده کنند که این امر آنها را در موقعیت بهتری برای پیشبرد فروش (فروش متقابل/ بیش فروشی) قرار میدهد.
نرمافزار CRM موبایل میتواند گردش مالی را 5 تا 10 درصد افزایش دهد.
نرخ پذیرش اپلیکیشن موبایل CRM هنوز نسبتا پایین است؛ اما روند کلی صعودی دارد. طبق تحقیقات Salesforce، نرخ پذیرش عمومی برای برنامههای CRM حدود 26٪ است. در حالی که بررسی آمارهای خاص در مورد پذیرش CRM تلفن همراه دشوار است، نرخ رشد CRM تلفن همراه در سال 2019 11٪ پیشبینی شده بود و این به معنای پذیرش قابل توجه است. همچنین پیشبینی شده است تا 2029 بازار برنامههای CRM تلفن همراه هر سال 13 درصد رشد میکند .
همه اینها کاملاً منطقی است. اینکه بتوانید مدیریت تماس، مدیریت فروش، قیف فروش و… را در جیب خود داشته باشید، یک پیشنهاد قدرتمند است.
یک مطالعه توسط Innoppl نشان داد که 65 درصد از پرسنل فروش با CRM تلفن همراه سهمیه فروش خود را برآورده میکنند در حالی که بدون CRM تلفن همراه، تنها 22 درصد توانستند این کار را انجام دهند و مطالعه دیگری توسط Nucleus Research نشان داد که CRM موبایل 14.6 درصد افزایش بهرهوری را ارائه میهد.
با استفاده از نرمافزار CRM موبایل، دستگاههایی مانند لپتاپها و تلفنهای هوشمند میتوانند تمامی ویژگیهای یک CRM سنتی که در لپتاپ یا کامپیوتر نگه داشته میشود را در اختیار داشته باشند. در نتیجه، کاربران این سیستم، یعنی مدیران کسبوکار و کارمندان آنها قادر خواهند بود تا کسبوکار خود را بر روی تلفن همراهشان داشته باشند.
CRM تلفن همراه مزایای زیادی را در اختیار کاربرانی که از میز کار خود دور هستند، میگذارد. از جمله:
به سرنخها، مخاطبین و فرصتها دسترسی و تعامل بهینه با آنها داشته باشند.
فایلهای خود را با پرسنل سازمان به اشتراک بگذارند.
موارد لازم برای خدمترسانی بهتر به مشتری را مدیریت و پیگیری کنند.
در هر زمان و هر مکان به دادههای به روز و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.