×
تبلیبغات

موضوع جستجو: ارتباط مستقیم با مشتری - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . پرسنل در ارتباط با مشتری : که در ارتباط مستقیم با مشتری هستند. به عنوان مثال مشتریان هرگز کارشناس تولید را نمی بینند اما در شعب فروش هر روز با کارشناس فروش ارتباط دارند و شکل
۲ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : نحوه برقراری ارتباط کسب و کارها با مشتریان و اعضای تیم به کار خواهند آمد. در ادامه، به این مبحث پرداخته خواهد شد که چرا کسب و کارها Microsoft Dynamics 365
۳ . افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM
۴ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : ، چگونگی ارتباط با مشتری است میباشد که در قالب سیستم های سی،آر،ام برای آن راه حل هایی بوسیله شرکت های مختلف ارائه شده و شرکت های موفق و بزرگ
۵ . CRM موبایل چیست؟ : با مشتریان ارتباط برقرار کنند.    CRM تلفن همراه برای ارتباط و هماهنگی تیم‌ها از طریق تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های تلفن همراه بسیار مهم است تا در هر کجایی که
۶ . چند قانون مهم شبکه های اجتماعی : درخواست برقراری ارتباط دهید. به آنها بگویید که چرا شما خواستار برقراری این ارتباط هستید. 16. پس از اتصال یک پیام "خوش آمدید" ارسال کنید. 17. از همان ابتدای پیوستن به یک
۷ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : مهم در ارتباط باشید، از شماره تلفن‌های مستقیم دفترشان استفاده کنید.   آیتم های عملی: – از شماره‌های مستقیم استفاده کنید تا شماره‌ شما به نظر تصمیم گیرنده متفاوت بیاید. – از منشی‌ها و
۸ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش دوم) : سطوح مختلف ارتباط برقرار کنید تا بازاریاب‌ها بتوانند مکالمه را هدایت کرده، شبکه روابط ایجاد کنند و در نهایت بفروشند.   ۷ – بین بازاریابی داخلی و بیرونی تعادل ایجاد کنید حتی وقتی
۹ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : برای حفظ ارتباط است. این روش، ایمن و فوری است و می‌تواند با لحن رسمی حتی مهم‌ترین اعلان‌ها نیز مطابقت داشته باشد. ایمیل‌های تعامل مجدد در ایمیل مارکتینگ چیست یکی دیگر از انواع روش
۱۰ . ۷ گام عملی برای اثر بخش تر نمودن بازاریابی تلفنی : مهم در ارتباط باشید، از شماره تلفن‌های مستقیم دفترشان استفاده کنید. آیتم های عملی: – از شماره‌های مستقیم استفاده کنید تا شماره‌ شما به نظر تصمیم گیرنده متفاوت بیاید. – از منشی‌ها و