۱ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ :
نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک میکند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود ۲ . قیف فروش چیست؟ : به قیف بازاریابی نیز شناخته می شود، به فرآیند فروشی گفته می شود که شرکت ها هنگام خرید محصول، مشتریان را از طریق آن هدایت می کنند. به عبارت دیگر ۳ . 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن : فروش و بازاریابی هماهنگ با هم کار می کنند. اما اکثر سازمان ها ایده آل نیستند. یعنی بازاریابی سرنخ هایی به فروش می دهد که لزوما مناسب نیستند. نیروهای بازاریابی ۴ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : فروش و بازاریابی پیش روید. در حقیقت، باید تحلیل فرآیندی “از آخر به اول” داشته باشید تا عناصر دخیل در این تجربه مثبت را پیدا کنید. این 9 نکته در ۵ . چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش) :
کارهای مختلف به افراد واحدها یا درجاتی از رضایت می دهد. سرنخ شما می خواهد بیشترین تعداد ممکن از این واحدها را با هر خرید دریافت کند. آنها ۶ . فروش خلاقانه :
این سه تاکتیک را امتحان کنید:
اهداف روشن داشته باشید
خود را با حل مشکلات دشوار از آنها برهانید
سوالات متمرکز بپرسید
تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید ۷ . اتوماسیون بازاریابی و فروش :
تعریف اتوماسیون بازاریابی چیست؟
نمیتوانید تعریفی از اتوماسیون بازاریابی ارائه کنید که همه را راضی کند.
کتابها و مقالههای مختلف، تعریفهای متفاوتی را برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کردهاند.
شرکتهایی هم که راهکارها و ۸ . موفقیت در بازاریابی تلفنی : تماس برای بازاریابی تلفنی متن آماده داشته باشید
اگر فرد موردنظر نباشد چه اتفاقی میافتد؟ شما ۳ ثانیه وقت دارید که به یک پیام فکر کنید. بنابراین باید پیام مورد نظرتان ۹ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟
کلید اثر بخش نمودن تماسهای مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس، ۱۰ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش دوم) : تر نمودن بازاریابی تلفنی
۴ – شناخت افراد و روابط در شرکتها
دانستن اینکه در سازمان چه کسی به چه کسی گزارش میدهد و چه کسی قدرت خرید دارد اطلاعات مهمی هستند