×
تبلیبغات

موضوع جستجو: خدمات پس از فروش - ۴۷ مورد پیدا شد

۱ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : حتی اگر خدمات مورد نیاز را دریافت کرده باشید، دفعه دیگر که به فکر خرید از آن شرکت هستید، به صورت جدی رقبای آن را هم در نظر می‌گیرید. حال سناریوی دیگری
۲ . شش کاربرد نرم افزار CRM : بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد. در ادامه به
۳ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی
۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : اتوماسیون فروش، خدمات به مشتری و خدمات پروژه برای تسهیل نحوه برقراری ارتباط کسب و کارها با مشتریان و اعضای تیم به کار خواهند آمد. در ادامه، به این مبحث پرداخته
۵ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : فروش و خدمات سازمان‌ها را پوشش خواهد داد. برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP): فناوری مورد استفاده برای مدیریت فرایندهای بک آفیس سازمان که می‌تواند شامل زیربخش‌های انبارداری، حسابداری، حقوق و دستمزد، برنامه‌ریزی
۶ . معنی CRM چیست ؟ : و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق
۷ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد . 2) محتملها :  شامل مشتریان بالقوه ای می شود که توانایی پرداخت قیمت کالای خریداری شده ی شرکت را داشته باشند . و
۸ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : و فروش خدمات شرکت  از  استفاده می کنند . به اعتقاد اکثر کارشناسان  اطلاعات خوب مشتری ، یک مزیت رقابتی  برای شرکت فراهم می کند  و زمانی که یک شرکت
۹ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : فروش ، خدمات و اتوماسیون بازاریابی، کمک می‌کند. لزوم استفاده از crm کسب و کارها و صنایعی که CRM در آنها گسترش میابد  ، می توانند به‌ راحتی با رقبای خود  مقابله
۱۰ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : بالا ؟ • خدمات ارسال و ارائه خدمات شما نسبت به رقبا چه مزیتی دارد ؟ • نحوه و شرایط استفاده از خدمات و دریافت محصولات شما به چه صورت است؟ • پشتیبانی