×
تبلیبغات

موضوع جستجو: سازمان - ۸۶ مورد پیدا شد

۱ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : نسبت به سازمان را نیز افزایش داد. خدمات میدانی این ماژول مخصوص شرکت‌هایی است که دارای تکنسین‌ها و کارشناسان خدمات میدانی هستند. قابلیت مدیریت پروژه را از طریق برنامه‌ریزی، مسیریابی و سفارشات
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : مناسبی برای سازمان شماست؟ •   چند نوع نرم افزار CRM وجود دارد؟ •   در نرم افزار CRM به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟ •   چگونه نرم افزار CRM را انتخاب کرده و سپس تهیه
۳ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : و سود سازمان ارتقاء یابد.   CRM به چه معناست؟ تیم‌های فروش معمولا CRM را به عنوان یک راهکار مدیریت مخاطبین در نظر می‌گیرند، در حالی که بازاریابی تمایل دارد که آن را
۴ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : CRM در سازمان هستید. در ادامه فهرستی از مهارت‌ها و توانایی‌های لازم جهت موقعیت شغلی تحلیلگر CRM آورده شده است: دانش: آشنایی و تجربه کار با نرم افزارهای بازاریابی، پایگاه داده‌ها، مدیریت
۵ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : کاری در سازمان ها ارتباط برقرار نماید. همواره استفاده از پیام رسان ها در بخش تیکتینگ و ارتباط با پرسنل نیز با همین معایب روبه رو است. زیر در این نوع
۶ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : نماید. نظم سازمان در شرکت های نیمه بزرگ و نیمه دولتی میتواند کاستی های شرکت را کم تر نماید و نرم افزارCRM می تواند به عنوان بهترین مشاور در کنار
۷ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : سازماندهی ورودی های قیف جذب و ثبت سرنخ های فروش اولین قدم در فرایند فروش است. نرم افزار CRM توانایی ضبط سرنخ ها و صرفه جویی در زمان ورود
۸ . سرنخ فروش چیست؟ : محدودتری به سازمان وارد می شد. اما امروزه با گسترش بازاریابی به فضای دیجیتال، پیدا کردن سرنخ بسیار متفاوت شده است. شاید خود فرایند پیدا کردن سرنخ راحت تر از
۹ . کارت امتیازی متوازن چیست؟ : نتایج اهداف سازمان شما بازگردد. این شاخص های کلیدی هنگامی که در چارچوب کارت امتیازی متوازن استفاده شوند به شما نشان می دهند که آیا در حال حاضر به اهداف
۱۰ . مدیریت کسب و کار چیست ؟ : از منابع سازمان به بهترین شکل ممکن استفاده کند.   در یک مدل تجاری سودآور، مدیریت کسب و کار باید بتواند رضایت ذی‌نفعان، سهامداران، کارمندان، مشتریان و صاحبان کسب و کار را