×
تبلیبغات

موضوع جستجو: عملکرد در CRM - KPI - ۵ مورد پیدا شد

۱ . های کلیدی عملکرد در CRM : های کلیدی عملکرد در CRM - KPI CRM   یک استراتژی کلان برای  کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و رضایت مشتری به کار گرفته
۲ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) •   مدل‌سازی عملی و تجزیه و تحلیل کمپین‌های بازاریابی برای سنجش RIO •   هماهنگی و همراهی با کارمندان و ذی‌نفعان مختلف سازمان برای توسعه و اجرای کمپین‌های وفاداری
۳ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با پیگیری داده‌های فروش و عملکرد تیم، برای تنظیم استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری دقیق‌تر در موقعیت بسیار بهتری هستید. اگر نمی‌دانید نقاط قوت و ضعف
۴ . کارت امتیازی متوازن چیست؟ : برای بهبود عملکرد خود تلاش می کنید. آیتم های عمل کمک می کنند وظیفه های کوچکی را که شما را قادر به انجام پروژه ها می کنند، تعریف و واگذار کنید. به
۵ . نرم افزار BPMS چیست؟ : توسط آن‌ها عملکرد فرآیندها را ارزیابی و یا آن‌ها را با ابزارهای دیگر، یکپارچه کرد. البته چگونگی این تحلیل‌ها وابسته به KPI های سازمان شما هستند. این گزارش‌های تحلیلی باعث می‌شوند اشکال‌ها