۱ . های کلیدی عملکرد در CRM : های کلیدی عملکرد در CRM - KPI
CRM یک استراتژی کلان برای کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و رضایت مشتری به کار گرفته ۲ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)
• مدلسازی عملی و تجزیه و تحلیل کمپینهای بازاریابی برای سنجش RIO
• هماهنگی و همراهی با کارمندان و ذینفعان مختلف سازمان برای توسعه و اجرای کمپینهای وفاداری ۳ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ : تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با پیگیری دادههای فروش و عملکرد تیم، برای تنظیم استراتژیها و تصمیمگیری دقیقتر در موقعیت بسیار بهتری هستید. اگر نمیدانید نقاط قوت و ضعف ۴ . کارت امتیازی متوازن چیست؟ : برای بهبود عملکرد خود تلاش می کنید.
آیتم های عمل کمک می کنند وظیفه های کوچکی را که شما را قادر به انجام پروژه ها می کنند، تعریف و واگذار کنید.
به ۵ . نرم افزار BPMS چیست؟ : توسط آنها عملکرد فرآیندها را ارزیابی و یا آنها را با ابزارهای دیگر، یکپارچه کرد. البته چگونگی این تحلیلها وابسته به KPI های سازمان شما هستند. این گزارشهای تحلیلی باعث میشوند اشکالها