×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فروش حضوری - ۷ مورد پیدا شد

۱ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پس از فروش کلیه اطلاعات مربوط به خرید را در دسترس دارد و با شما مانند یک مشتری با ارزش رفتار می‌کند. با وجود اشکال در محصول فروخته شده، این
۲ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : دادن در فروش را می توانید اینجا نیز استفاده کنید. حتی اگر لازم است، خودتان با یک جمله خنثی شروع کننده بحث باشید: “بیاید ببینیم چی شده” یا “میشه لطفا دلیل
۳ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : اگر نیروهای فروش پول محور باشند عالی ست، اما اگر افراد دارای سمَت های مدیریتی پول محور باشند به هیچ عنوان مدیرهای خوبی نخواهند شد. تستی غیرمعمول و عجیب از کاندیداهای
۴ . مهارت های پرسنل در ارتباط با مشتری : یک کارشناس فروش ضرورتی ندارد.مجموعه مهارتهای پرسنلی که در خط مقدم فعالیت دارند با یک کارشناس فروش متفاوت خواهد بود. پرسنل خط مقدم چه کسانی هستند؟ منظور ما از پرسنل خط مقدم،
۵ . چطور شانس استخدام خود را با لینکدین افزایش دهیم : پروفایل تان را شخصی سازی کنید قبل از هر چیز خوب است که دیدگاه تان را در مورد لینکدین تصحیح کنید. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید از
۶ . چطور شانس استخدام خود را با لینکدین افزایش دهیم : پروفایل تان را شخصی سازی کنید قبل از هر چیز خوب است که دیدگاه تان را در مورد لینکدین تصحیح کنید. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید از این شبکه
۷ . قابلیت‌های کلیدی نرم افزار (CRM) برای استارت‌آپ‌ها : بهبود زمان فروش یا حتی سریع‌تر شدن پیشرفت پروژه شود. یک مدیریت مناسب بر ابزار، به چابکی شما و حفظ هماهنگی بیشتر کمک می‌کند. نرم‌افزار (CRM) همان ابزاری است که