×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مدیریت تجربه مشتری - ۲۶ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : تحت وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است
۲ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : تفاوت مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتری در حالی که مدیریت تجربه مشتری ممکن است شبیه استراتژی و نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشد، اما هنگام مقایسه این دو
۳ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این
۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : قادر به مدیریت هر فرآیند کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی می‌باشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته
۵ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که تفاوت زیادی برای ویژگی و قابلیت‌های یک محصول در شرکت‌های مختلف وجود ندارد
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور در دنیای رقابتی
۸ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود دارد، به
۹ . سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : CRM در مدیریت قیف فروش به روزرسانی خودکار سرنخ ها در مراحل قیف فروش است. تا بتوانید تعداد سرنخ ها در هر مرحله را تجزیه و تحلیل کنید. مهم است
۱۰ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : تجربه مشتری چیست؟ به طور خلاصه، تجربه مشتری مجموعه تمام احساساتی ست که شما در طول فرآیند خرید او و پس از آن برایش ایجاد می کنید. اگر مشتری