×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مدیریت قیف فروش - ۱۲ مورد پیدا شد

۱ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود دارد، به
۲ . سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : CRM در مدیریت قیف فروش به روزرسانی خودکار سرنخ ها در مراحل قیف فروش است. تا بتوانید تعداد سرنخ ها در هر مرحله را تجزیه و تحلیل کنید. مهم است
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : قادر به مدیریت هر فرآیند کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی می‌باشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که تفاوت زیادی برای ویژگی و قابلیت‌های یک محصول در شرکت‌های مختلف وجود ندارد
۵ . قیف فروش چیست؟ : بیاید: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): “مزایای نرم افزار CRM برای کسب و کارم چیست؟ “ فروشگاه تشک: “چرا کمرم بعد از خواب درد می کند؟” بالای قیف فروش 3 مرحله
۶ . استفاده از نرم‌افزار CRM موبایل چه کاربردی برای کسب‌و‌کارها دارد؟ : اینکه بتوانید مدیریت تماس، مدیریت فروش، قیف فروش و… را در جیب خود داشته باشید، یک پیشنهاد قدرتمند است.   یک مطالعه توسط Innoppl نشان داد که 65 درصد از پرسنل فروش با CRM
۷ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : است، زیرا مدیریت انواع فرایندهای کاری سازمان‌های تولیدی مدرن و کسب‌وکارهای ارئه‌دهنده‌ خدمات حرفه‌ای، موضوعی ضروری تلقی می‌شود. اغلب، یک سازمان در حال رشد برای باقی ماندن در یک بازار
۸ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : بازاریابی و مدیریت فهرست کالاها استفاده می‌کنند. بدون یک تصویر شفاف از نتایج فروش، بودجه‌ی شرکت، مخارج، استراتژی‌های رشد و مدیریت منابع ممکن است با مشکل مواجه شوند. در بدترین حالت،
۹ . تفاوت بین وظایف مدیر فروش و مدیر بازاریابی در کسب‌وکارهای مختلف چیست؟ : دو مسئول مدیریت و سازماندهی بخش‌های مربوط به خود در شرکت هستند. در حالی که این دو پست همکاری نزدیکی با هم دارند تا به یک سری اهداف مشخص برسند،
۱۰ . چطور نقشه سفر مشتری در بازاریابی را به گونه ای موثر طراحی کنید! : از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا تحقیقاتی که از میزان خرید محصولات و خدمات مختلف کسب و کار شما توسط مشتریانتان به دست آمده است، به شما ارائه می دهد.