×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مشاوره CRM - ۱۰ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد این نرم افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با کارشناسان ما در ارتباط باشید 
۲ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : یا شرکت مشاوره همکاری می‌کند. گرچه این فرد ممکن است به طور معمول در یک دفتر کار کند، اما احتمالا در محیط فروشگاه با مشتریان نیز همکاری نزدیکی داشته باشد. تحلیلگران
۳ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همانطور که مطلع هستید، در دنیا و همچنین کشور ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما
۴ . تحلیل SWOT چیست؟ : زمینه ی مشاوره دارید. تحلیل SWOT شما پس از پاسخ به سوالات مربوط به هر عنصر باید تقریبا به صورت زیر باشد: نقاط قوت ما قادر به پاسخگویی بسیار سریع هستیم زیرا
۵ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : یک جلسه مشاوره CRM به شما چنین پیشنهادهایی داده می‌شود: شما باید خدمات پشتیبانی خود را مدرن کنید و یک نرم افزار ویژه برای آن در نظر بگیرید. یک سیستم اتوماتیک پاسخگویی
۶ . مهارت های پرسنل در ارتباط با مشتری : کردن و مشاوره دادن به مشتری لذت ببرند، در تفهیم مطالب به مشتری توانا باشند، روحیه کار تیمی داشته باشند، توانایی درک نیازها و عصبانیتهای مشتری را داشته باشند و
۷ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : یک شرکت مشاوره مدیریت دارد. با وجود این، این دو سازمان متفاوت هنوز به مدیریت اطلاعات ارائه شده توسط ERP احتیاج خواهند داشت، به همین دلیل آن‌ها همچنان باید به
۸ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ : خاص از مشاوره متخصصین این حوزه بهره ببرید.    نشانه‌هایی که نشان می‌دهد شرکت به سیستم CRM نیاز دارد به هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید یک نرم افزار اصلی مانند ابزارCRM ، نخست
۹ . نظرسنجی در CRM : برای دریافت مشاوره جهت استقرار نرم افزار CRM و ایجاد نظرسنجی می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
۱۰ . قابلیت‌های کلیدی نرم افزار (CRM) برای استارت‌آپ‌ها : ویژگی های یک سی آر ام (CRM) مناسب برای استارت‌آپ‌ها   کار در یک استارتاپ، ممکن است گاهاً گیج‌کننده و پرتلاطم شود. وقتی که هر روز درگیر با امور غیر