×
تبلیبغات

موضوع جستجو: هدف گذاری کسب و کار - ۳۲ مورد پیدا شد

۱ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : سیستم سازی چیست؟ سیستم سازی فرآیندی ست که طی آن از کسب و کارتان یک سیستم کارآمد می سازید. تلاش شما در سیستم سازی این است که وابستگی کسب
۲ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به
۳ . شش کاربرد نرم افزار CRM : روزانه بر هدف اصلی یعنی فروش تمرکز می کنند. و شرایطی فراهم می شود که بتوان تجربه ای متفاوت را برای مشتریان خود به ارمغان آورید. 2- مدیریت بازاریابی رشد تمامی
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : شرکت با هدف بهبود تجربه مشتری (Customer Experience) است. مزایای CRM تعاملی •   دسته‌بندی و طبقه‌بندی داده‌های به دست آمده از تعاملات با مشتریان •   ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال و
۵ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : دارد، زیرا هدف نقشه کار این است که مشخص کند مشتریان در هر گام برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنند، نه این که در حال حاضر چه کاری انجام
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به جامعه هدف مدنظر عرضه کرد و با قیمت‌گذاری مناسب به شیوه صحیح فروخت. تیم‌های خدمات می‌توانند مسائل و موردهای خدماتی را با سرعت بیشتری حل کنند. تیم‌های توسعه محصول می‌توانند راهکارها
۷ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : کاربرد CRM در کسب و کارهای تولیدی : به راحتی میتوانید افرادی که نیازمند محصولات شما هستند را در شهرهای مختلف ایران از طریق روش های بازاریابی شناسایی و
۸ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و رضایت مشتری به کار گرفته میشود و برای به نتیجه رسیدن این هدف، تمام   فعالیتهای کسب و کار را توسط 
۹ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : هر فرد در مجموعه شما چه نقشی دارد به عنوان یک مدیر و یک صاحب کسب و کار باید بدانید که اگر وظیفه ای را قصد دارید در شرکت
۱۰ . کاهش هزینه تبلیغات گوگل با3 ترفند ساده : کاربرانی که هدف ما نیستند هدر می‌رود. طبیعی است در این بحبوحه به دنبال راهی باشید که از هزینه‌هایی که می‌کنید نهایت بهره‌وری را داشته باشید. در همین راستا در این