×

موضوع جستجو: آنالیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری - ۳ مورد پیدا شد

۱ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : تحلیل و آنالیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت شما دقیقا مشخص می کند به چه دلایلی لازم است که CRM در سازمان شما پیاده سازی شود با سیستم
۲ . شش کاربرد نرم افزار CRM : رفتاری و آنالیز اطلاعات بازاریابی، به راحتی امکان تقسیم بندی و هدف گذاری مشتریان فراهم می شود. و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و سپس
۳ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : مدیریت پروژه، آنالیز داده و غیره. مهارت‌های تحلیلی و آماری: توانایی خلق ایده و مهارت‌های تحلیلی قوی روی داده‌ها. همچنین آشنایی با ابزارهای پیشرفته مانند SQL، پایتون و غیره. مهارت‌های بین فردی: