۱ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت ۲ . یکپارچگی نرم افزار CRM و سایر نرم افزارهای سازمانی :
این نیازمندیها در بعضی از اوقات تا اندازهای برجسته هستند که عملا بدون در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به یکپارچهسازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان، پیادهسازی موفقیت آمیز ۳ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از ۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : ساختار کلی Dynamics 365 به کاربران امکان میدهد که از بهرهوری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصتها و روابط با مشتری عمیقتری ۵ . قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : شش ماه آینده چطور؟ در پنج سال چطور؟
به ذهن خود فرصت دهید تا ایدهپردازی کند. کمی تخیل را چاشنی کار کنید. CRM قرار است چه کارهایی برای کسب و کار ۶ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : و تعاملات آینده چگونه خواهد بود، همان چیزی است که موجب بروز و ظهور سیستمهای CRM شده است.
هدف از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
هدف CRM پشتیبانی از روابط پایدار، ۷ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : یا میخواهید آینده کاری خود را در این موقعیت شغلی دنبال کنید، نکاتی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.
تحلیلگر CRM به چه رشته تحصیلی نیاز خواهد ۸ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : قطعا در آینده درصد فروش بیشتری با این مشتریان خواهند داشت . و شزکتی که اطلاعات بیشتری در باره ی مشتریان و انتطارات آن ها بداند ، در بازار رقابتی ۹ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM :
مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد در CRM - KPI
CRM یک استراتژی کلان برای کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و ۱۰ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : و در آینده در رسانه و فرصت بازاریابی نادرست سرمایه گذاری نکنید. استفاده از ابزارهای مدیریت بازاریابی و مدیریت رسانه ها و کمپین های تبلیغاتی میتواند مسیر بعدی برای موفقیت