×

موضوع جستجو: اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات - ۷ مورد پیدا شد

۱ . اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات : از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال ایمیل و پیامک انبوه امکان ایجاد وب فرم و درج در وبسایت و یا ایمیل ها و... مدیریت کمپین
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : CRM و اتوماسیون بازاریابی با داده‌ها در ارتباطند. به بیان دقیق‌تر در حیطه ذخیره‌سازی و به‌کارگیری داده‌ها هستند. اما سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی بر برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه (سرنخ‌ها)
۳ . معنی CRM چیست ؟ : تعریف CRM به زبان ساده CRM به نرم افزاری گفته می شود که کلیه مراحل بازایابی ، فروش و پشتیبانی را در بر می گیرد. این نرم افزار در
۴ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : خدمات و اتوماسیون بازاریابی، کمک می‌کند. لزوم استفاده از crm کسب و کارها و صنایعی که CRM در آنها گسترش میابد  ، می توانند به‌ راحتی با رقبای خود  مقابله کنند،  اصول
۵ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : ویژگی های اتوماسیون بازاریابی را مشاهده کنید. دوم، بازاریابی فقط ایمیلی نیست. همه کانال ها را شامل می شود، از رسانه های اجتماعی گرفته تا پست مستقیم. ایمیل فقط بخش کوچکی
۶ . اتوماسیون بازاریابی و فروش : تعریف اتوماسیون بازاریابی چیست؟ نمی‌توانید تعریفی از اتوماسیون بازاریابی ارائه کنید که همه را راضی کند. کتابها و مقاله‌های مختلف، تعریف‌های متفاوتی را برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کرده‌اند. شرکت‌هایی هم که راهکارها
۷ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : فروش، انبارداری، اتوماسیون اداری، مدیریت فرایندها، تحلیل داده و هوش تجاری، مرکز تماس، باشگاه وفاداری مشتریان، فرم ساز و ... می باشد   مزایای استفاده از نرم افزار CRM چیست؟   مزایای فراوانی در