×
تبلیبغات

موضوع جستجو: ارتباط با یک فروشنده - ۱۶ مورد پیدا شد

۱ . هرگز فراموش نکنید که در حال فروش به انسان ها هستید! : در هنگام ارتباط با یک فروشنده از خود بروز می‌دهند، که البته کار بسیار سخت و دشواری است. اما شما انجام دادن این کار را با شنا کردن بر خلاف جریان
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در ابتدا
۳ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص
۴ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان
۵ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : ، چگونگی ارتباط با مشتری است میباشد که در قالب سیستم های سی،آر،ام برای آن راه حل هایی بوسیله شرکت های مختلف ارائه شده و شرکت های موفق و بزرگ
۶ . قیف فروش چیست؟ : افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): “مزایای نرم افزار CRM برای کسب و کارم چیست؟ “ فروشگاه تشک: “چرا کمرم بعد از خواب درد می کند؟” بالای قیف فروش 3 مرحله ای شما
۷ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : های فروش ارتباط برقرار می کنند، متعاقباً به مراحل بعدی منتقل می شوند. نماهای نرم افزار CRM، تعداد سرنخ در هر مرحله قیف فروش را نشان می دهد تا پیشرفت
۸ . دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام ارائه کرد. حتی تکلیف CRM در این حد مشخص
۹ . سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM نکته اصلی سیستم CRM است که شرکت شما را قادر می سازد در حداقل زمان و هزینه ممکن و با حداکثر کیفیت منابع داخلی
۱۰ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا آن را خریداری کرده بود.   رسیدگی به اعتراضات مشتریان در مسیر فروش طبیعی است و