×
تبلیبغات

موضوع جستجو: استراتژی CRM - ۴۰ مورد پیدا شد

۱ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : رفته نیز استراتژی هایی وجود دارد که شرکت باید برای برگرداندن آنها از این استراتژی ها  استفاده  کند ، زیرا یافتن مشتری جدید بسیار سخت تر از برگرداندن مشتریان سابق
۲ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز
۳ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : فرانسیس باتل که فردی شناخته‌شده در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده
۴ . چگونه به وسیله crm با مشتریان خود تعامل کنید؟ : بهبود استراتژی‌های تعامل با مشتری با ابزارهای CRM در چند سال اخیر، بازار سی آر ام رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و شرکت‌های متعددی هستند که روی انواع
۵ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همانطور که مطلع هستید، در دنیا و همچنین کشور ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : اساس یک استراتژی CRM موفقیت‌آمیز به آنچه در مورد مشتریان خود می‌دانید و استفاده مؤثر از آن اطلاعات بستگی دارد. داده‌های نادرست CRM می‌توانند از چندین منبع ایجاد شوند، از جمله:  ورود
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : تماس و استراتژی تبلیغاتی   هدف از جذب تحلیلگر CRM در شرکت‌ها تبلیغات هدفمند تلاش دارند تا به وسیله نوع تبلیغاتی که بر اساس سابقه خرید و علایق‌تان انجام می‌دهند نظر شما را
۸ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : KPI CRM   یک استراتژی کلان برای  کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و رضایت مشتری به کار گرفته میشود و برای به نتیجه رسیدن
۹ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : بگیرید و استراتژی فروش خود را کامل کنید. ایجاد یک استراتژی فروش بدون گزارش، مانند قدم زدن در جنگل بدون نقشه است. چرا که هیچ‌چیزی برای کمک به شما وجود
۱۰ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : همه این استراتژی ها نسبتاً آشنا هستید، اما بدون تجهیزات مناسب، انجام آنها دشوار می شود. وقتی تیم بازاریابی شما در حال رشد است، نکته ای که وجود دارد این