×
تبلیبغات

موضوع جستجو: اندازه گیری رضایت مشتری - ۶ مورد پیدا شد

۱ . و روش‌های اندازه گیری رضایت مشتری آشنا شوید! : از شاخص‌های اندازه گیری رضایت مشتری، می‌توانید برای بهینه سازی بخش‌های مختلف کسب‌وکار خود و در نتیجه، افزایش تعداد درخواست‌ها و خریدهای مجدد (توسط مشتریان فعلی) و همچنین وفادار سازی
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همانطور که مطلع هستید، در دنیا و همچنین کشور ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما
۳ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پیش از شروع مطالب دو سناریوی فرضی را مرور خواهیم کرد.   بررسی سناریوهای مختلف مفهوم CRM در ادامه دو سناریویی که ممکن است از دید مشتری اتفاق بیفتد را بررسی خواهیم
۴ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : ایجاد توانایی اندازه گیری ارزش مشتریان و درک آن ها در شرکت .  3 –  در حفظ مشتری و به دست آوردن آن به شرکت کمک می کند .4 –
۵ . مدیریت کسب و کار چیست ؟ : موفقیت طولانی مدت در فضای تجارت امروز، مستلزم آن است که مدیر کسب و کار به شکل کامل با تعریف این جایگاه شغلی آشنا باشد، شرح وظایفش را
۶ . نسبت زمان به ارزش (Time To Value) بهترین روش موفقیت مشتری برای کمک به کسب‌و‌کار شما : ببخشید. هر اندازه که محصول شما زیبا و کاربردی طراحی شده باشد؛ اما مشتری نتواند ارزشی را که به دنبال آن است در همان ابتدای راه به دست آورد؛ بی‌فایده