×
تبلیبغات

موضوع جستجو: انواع CRM - ۲۱ مورد پیدا شد

۱ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : و به‌کارگیری انواع ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.     CRM عملیاتی (نگاه عملیاتی به سی آر ام) در نگاه عملیاتی به مدیریت ارتباط با مشتری، هر فرایندی که به نوعی با مشتری
۲ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ : تفاوت اصلی بین این دو راه حل نرم افزاری در نوع داده‌هایی است که برای ایجاد بینش تجاری استفاده می‌شود. نرم افزار CRM ورودی‌های خارجی مربوط به مشتریان
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : ساختار کلی Dynamics 365 به کاربران امکان می‌دهد که از بهره‌وری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصت‌ها و روابط با مشتری عمیق‌تری
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : حال با انواع سیستم‌های CRM آشنا شدیم، اما این فقط آغاز راه است. در ادامه باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود هر کدام و نحوه عملکرد آن‌ها را برای کسب و
۵ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : یکپارچگی می‌توان انواع فرایندهای مرتبط با رضایت‌سنجی مانند سیستم شکایات و سیستم نظرسنجی را پیاده نمود. با یکپارچگی این پیام رسان، این امکان فراهم خواهد شد تا ذی‌نفعان بتوانند از طریق بات بله، شکایت ثبت
۶ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها :  پشتیبانی از انواع پروژه‌های CRM راه‌اندازی شده در سازمان •   ارائه گزارشات به موقع و دقیق ماهانه از شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) •   مدل‌سازی عملی و تجزیه و تحلیل کمپین‌های بازاریابی برای
۷ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : در دارای انواع مختلفی است. در این مرحله مشتریان جهت نیاز تیکتینگ خود از سه پلتفرم استفاده می نمایند : ·        استفاده از سیستم های تیکتینگ از طریق نرم
۸ . معنی CRM چیست ؟ : دنیا به انواع مختلفی دارد. که در ایران به دو حالت کلود سورس و دیگری اوپن سورس ارائه میگردد. نرم افزار CRM در ویکی پدیا به این صورت تعریف شده
۹ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : و ساخت انواع پاپوش؛ فراورده‌های چوبی؛ فراورده‌های کاغذی؛ انتشار، چاپ و تکثیر؛ فراورده‌های نفتی، زغال کک و سوخت هسته‌ای؛ لاستیک و پلاستیک؛ فلزهای اساسی؛ ساخت فراورده‌های فلزی؛ ماشین‌آلات و تجهیزات؛ ماشین‌آلات دستگاه‌های برقی؛ ساخت رادیو، تلویزیون، دستگاه‌ها و وسیله‌های ارتباطی؛ وسیله‌های
۱۰ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : . طبقه بندی انواع مشتریان در CRM 1)مشکوکها : شامل هر نوع مشتری که توانایی خرید محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد . 2) محتملها :  شامل مشتریان بالقوه ای می شود