×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بازاریابی جدید - ۴۷ مورد پیدا شد

۱ . فروش خلاقانه : این سه تاکتیک را امتحان کنید: اهداف روشن داشته باشید خود را با حل مشکلات دشوار از آنها برهانید سوالات متمرکز بپرسید تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید
۲ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : دهد و بازاریابی را به چیزی والا تر از پول در آوردن تبدیل می کنند.     در این مقاله کاربردهای نرم افزار crm را بیان می کنیم. 1. مدیریت کمپین های تبلیغاتی و
۳ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : بر متخصصان بازاریابی به تحلیلگران کسب و کار نیز نیاز خواهید داشت. خواه به استخدام یک تحلیلگر CRM برای کسب و کار خود علاقه‌مند باشید یا می‌خواهید آینده کاری خود را
۴ . شش کاربرد نرم افزار CRM : های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد. در
۵ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : خدمات پروژه. بازاریابی ماژول بازاریابی توانایی مدیریت مؤثر سرنخ‌ها، مخاطبین و کمپین‌ها، از جمله بخش‌بندی مشتریان، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین و در نهایت تحلیل بازخوردها و نتایج به دست آمده از اجرای
۶ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : رقبا، فعالیت‌های بازاریابی انجام شده، نرخ خرید مشتریان و ... را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده تا مدیران کسب و کارها با برنامه‌ریزی استراتژیک بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ
۷ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : فعال حوزه بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز
۸ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۹ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : روش های بازاریابی شناسایی و در این نرم افزار سازماندهی نمایید. نقاط قوت محصولات خود را از نظر قیمت ، ویژگی های محصول نسبت به رقبا شناسایی کنید و در این
۱۰ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : ها نوع بازاریابی شان را با توجه به واسطه های فروش و وسعت مشتریان تعیین می کنند  و از این طریق مخاطبان این شرکت ها تعریف میشود . از جمله