×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بازاریابی مجدد - ۱۱ مورد پیدا شد

۱ . بازاریابی مجدد چیست؟ فرآیند ریمارکتینگ یک کسب‌وکار برای بهبود فروش : کمک کنید.   چرا بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ مهم است؟ ریمارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است، چون معمولا سفر مشتری طول می‌کشد. این‌طور نیست که مشتری برندی را پیدا کند، بعضی از محصولاتش را
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۳ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : بر متخصصان بازاریابی به تحلیلگران کسب و کار نیز نیاز خواهید داشت. خواه به استخدام یک تحلیلگر CRM برای کسب و کار خود علاقه‌مند باشید یا می‌خواهید آینده کاری خود را
۴ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : ها نوع بازاریابی شان را با توجه به واسطه های فروش و وسعت مشتریان تعیین می کنند  و از این طریق مخاطبان این شرکت ها تعریف میشود . از جمله 
۵ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : کنید تبلیغات و بازاریابی یکی از رکن های اصلی موفقیت در یک کسب و کار است ولی توجه به این نکته که کدام سرمایه گذاری و کدام رسانه تبلیغاتی میتواند در
۶ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : اما چرا مواجهه با اعتراضات مشتریان ناگزیر است؟ زیرا اگر مشتری درباره قیمت، ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا
۷ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای اطلاع‌رسانی به مخاطبین خود، افزایش فروش و ایجاد یک جامعه پیرامون برند خود، مانند یک خبرنامه، استفاده کنید. نحوه بازاریابی ایمیلی مدرن از ارسال ایمیل‌های انبوه و
۸ . بهترین زمان برای برقراری تماس تلفنی جهت فروش! : ایده جالبی است: به جای این که منتظر یک زمان یا رویداد ایده آل باشند، در مورد خریدار تحقیق و جستجو کنند و یک ایده شخصی سازی شده
۹ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : فعال حوزه بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز
۱۰ . مهارت هایی که هر مدیری لازم است داشته باشد : الهام بخش تیم خود باشید شما مدیر یک مجموعه هستید. پس از شما انتظار می رود که مسیر اصلی و خط مشی را مشخص کنید. همچنین هدف را بسازید و به