×

موضوع جستجو: بازاریابی موفق - ۲۰ مورد پیدا شد

۱ . 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن : فروش و بازاریابی هماهنگ با هم کار می کنند. اما اکثر سازمان ها ایده آل نیستند. یعنی بازاریابی سرنخ هایی به فروش می دهد که لزوما مناسب نیستند. نیروهای بازاریابی
۲ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : بخش مالی، بازاریابی و افراد. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول هر چهار بخش هستید و کارهایش را انجام می دهید، یعنی باید شروع به واگذاری مسئولیت
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : خدمات پروژه. بازاریابی ماژول بازاریابی توانایی مدیریت مؤثر سرنخ‌ها، مخاطبین و کمپین‌ها، از جمله بخش‌بندی مشتریان، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین و در نهایت تحلیل بازخوردها و نتایج به دست آمده از اجرای
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : رقبا، فعالیت‌های بازاریابی انجام شده، نرخ خرید مشتریان و ... را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده تا مدیران کسب و کارها با برنامه‌ریزی استراتژیک بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۶ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : بر متخصصان بازاریابی به تحلیلگران کسب و کار نیز نیاز خواهید داشت. خواه به استخدام یک تحلیلگر CRM برای کسب و کار خود علاقه‌مند باشید یا می‌خواهید آینده کاری خود را
۷ . معنی CRM چیست ؟ : ۱۹۶۰ مباحث بازاریابی دچار تغییرات اساسی شده‌است. لویت (۱۹۶۰) در جمله‌ای معروف برای اولین بار بیان داشت که: "هدف بازاریابی ایجاد ارزش برای مشتریان است". پس از پایان جنگ جهانی
۸ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : کمتری به بازاریابی و تبلیغات داریم  اگر CRM را در کسب و کارمان جاری کنیم زیرا مشتری‌ها به مرور  خودشان سراغ ما می‌آیند و ما را به دیگرانپیشنهاد میدهند. یعنی
۹ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : کنید تبلیغات و بازاریابی یکی از رکن های اصلی موفقیت در یک کسب و کار است ولی توجه به این نکته که کدام سرمایه گذاری و کدام رسانه تبلیغاتی میتواند در
۱۰ . تحلیل SWOT چیست؟ : شویم که بازاریابی ما، سازمان را به نتایج دلخواهمان نمی رساند، می توانیم به سرعت تغییر مسیر و استراتژی دهیم. ما در حال حاضر مخارج و مشغله های کمی داریم، بنابراین