×

محصولات

24 years of experience

Since 1994, we have been providing communities and governments worldwide with high-quality civil engineering services.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: بازاریابی موفق - ۲۶ مورد پیدا شد

۱ . 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن : فروش و بازاریابی هماهنگ با هم کار می کنند. اما اکثر سازمان ها ایده آل نیستند. یعنی بازاریابی سرنخ هایی به فروش می دهد که لزوما مناسب نیستند. نیروهای بازاریابی
۲ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : بخش مالی، بازاریابی و افراد. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول هر چهار بخش هستید و کارهایش را انجام می دهید، یعنی باید شروع به واگذاری مسئولیت
۳ . موفقیت در بازاریابی تلفنی : تماس برای بازاریابی تلفنی متن آماده داشته باشید اگر فرد موردنظر نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ شما ۳ ثانیه وقت دارید که به یک پیام فکر کنید. بنابراین باید پیام مورد نظرتان
۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : خدمات پروژه. بازاریابی ماژول بازاریابی توانایی مدیریت مؤثر سرنخ‌ها، مخاطبین و کمپین‌ها، از جمله بخش‌بندی مشتریان، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین و در نهایت تحلیل بازخوردها و نتایج به دست آمده از اجرای
۵ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : رقبا، فعالیت‌های بازاریابی انجام شده، نرخ خرید مشتریان و ... را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده تا مدیران کسب و کارها با برنامه‌ریزی استراتژیک بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : بر متخصصان بازاریابی به تحلیلگران کسب و کار نیز نیاز خواهید داشت. خواه به استخدام یک تحلیلگر CRM برای کسب و کار خود علاقه‌مند باشید یا می‌خواهید آینده کاری خود را
۸ . معنی CRM چیست ؟ : ۱۹۶۰ مباحث بازاریابی دچار تغییرات اساسی شده‌است. لویت (۱۹۶۰) در جمله‌ای معروف برای اولین بار بیان داشت که: "هدف بازاریابی ایجاد ارزش برای مشتریان است". پس از پایان جنگ جهانی
۹ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : کمتری به بازاریابی و تبلیغات داریم  اگر CRM را در کسب و کارمان جاری کنیم زیرا مشتری‌ها به مرور  خودشان سراغ ما می‌آیند و ما را به دیگرانپیشنهاد میدهند. یعنی
۱۰ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : کنید تبلیغات و بازاریابی یکی از رکن های اصلی موفقیت در یک کسب و کار است ولی توجه به این نکته که کدام سرمایه گذاری و کدام رسانه تبلیغاتی میتواند در