×
تبلیبغات

موضوع جستجو: برقراری تماس تلفنی جهت فروش - ۶ مورد پیدا شد

۱ . زمان برای برقراری تماس تلفنی جهت فروش! : روز برای برقراری یک تماس از قبل هماهنگ نشده با مشتری دارد. متاسفانه این شیوه برای فروشندگان قدیمی و با تجربه‌تر جوابگو نیست و آن را به عنوان یک شیوه موثر
۲ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : تسهیل نحوه برقراری ارتباط کسب و کارها با مشتریان و اعضای تیم به کار خواهند آمد. در ادامه، به این مبحث پرداخته خواهد شد که چرا کسب و کارها Microsoft Dynamics
۳ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : بازاریابی بر برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه (سرنخ‌ها) با هدف نهایی جمع‌آوری سرنخ (در این حد که فقط اطلاعات مشتری را داشته باشند) متمرکز هستند و سپس آن‌ها
۴ . ۷ گام عملی برای اثر بخش تر نمودن بازاریابی تلفنی : تماس، با برقراری تماس با افراد نادرست، کمبود اطلاعات فروش یا نداشتن هدف مشخص از تماس مواجه نمی شوید. در ادامه به ۷ گام عملی برای اثربخش تر نمودن بازاریابی تلفنی
۵ . چطور نقشه سفر مشتری در بازاریابی را به گونه ای موثر طراحی کنید! : خود برای برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد.   2. مراحل سفر مشتری را سازماندهی کنید هنگامی که شخصیت کاربر خود را مشخص کردید، گام بعدی شما این است که
۶ . کاربرد CRM در کارخانه ها : باشد. اما برقراری ارتباط افراد مشغول در کارخانه ممکن است با چالش هایی مواجه شود. در نتیجه لازم است تا ابزاری باشد که چالش های موجود در برقراری ارتباط را