×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بهبود رضایت مشتری - ۲۱ مورد پیدا شد

۱ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ویژه برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد. سیستم CRM چه حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد؟ می‌توان این طور ادعا نمود که سیستم‌های CRM
۲ . شش کاربرد نرم افزار CRM : در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما می خواهید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را
۳ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : وری بازاریابی بهبود پیدا کرده، نرخ تبدیل بالا می رود و هزینه های اجرای کمپین ها پایین می آید. 3. مدیریت سرنخ CRM در تولید سرنخ های سازنده و پیگیری به
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : با هدف بهبود تجربه مشتری (Customer Experience) است. مزایای CRM تعاملی •   دسته‌بندی و طبقه‌بندی داده‌های به دست آمده از تعاملات با مشتریان •   ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال و همچنین
۵ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : خود باعث  بهبود عملکرد شرکت می شود .  4 – (بازاریابی مبتکرانه ) فروشنده درزمان های مختلفی با مشتریان تماس می گیرد و پیشنهادشان را در مورد کالای خریداری شده و
۶ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : رشد و بهبود پیدا می کند. تغییر خودکار مرحله سرنخ در قیف یک کاربرد دیگر CRM در مدیریت قیف فروش به روزرسانی خودکار سرنخ ها در مراحل قیف فروش است. تا بتوانید
۷ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : در راستای بهبود ارتباط با مشتری ها، همگی در راستای خلق تجربه مشتری مثبت هستند. چطور تجربه مشتری مثبت بسازیم؟ پیش از هر چیز، به این فکر کنید که خودتان در چه
۸ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : اطلاعات برای بهبود تجربه‌ی مشتری است.» تعریف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه مایکروسافت مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM می‌شناسد و در تعریف خود از CRM چنین می‌گوید
۹ . چه چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟ : خود را بهبود دهد. مدیریت منابع انسانی، معیار جذب و ارزیابی و نگهداری و اخراج کارکنان را، ارتباط آنان با مشتریان قرار دهد. واحد تحقیق و توسعه، علاقه‌ها و ترجیحات مشتریان را
۱۰ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : تواند باعث بهبود رابطه مشتری با شرکت و افزایش سود شود، بلکه در به‌دست آوردن رقابت در بازار نیز موثر است. برای بقا در بازار نیاز است که مشتریان را