×
تبلیبغات

موضوع جستجو: تجربه مشتری (CX) - ۲ مورد پیدا شد

۱ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : زدن یک تجربه عالی، حفظ یک رابطه سالم و ارائه خدمات مطلوب به مشتری ضروری است. اگر سه راهبرد CX ، CRM و CS را با موفقیت پیاده‌سازی کنید می‌توان
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : می‌کند تا تجربه شخصی‌تر و جذاب‌تری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم می‌آورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری