۱ . درباره ما : با سالها تجربه در ارائه خدمات it و برنامه نویسی تحت وب، از سال 1385 پا به عرصه ظهور گذاشت و با تکیه بر دانش فنی و تجربه مجموعه خود ۲ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : طور خلاصه، تجربه مشتری مجموعه تمام احساساتی ست که شما در طول فرآیند خرید او و پس از آن برایش ایجاد می کنید. اگر مشتری در نهایت با لبخند از ۳ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : زدن یک تجربه عالی، حفظ یک رابطه سالم و ارائه خدمات مطلوب به مشتری ضروری است. اگر سه راهبرد CX ، CRM و CS را با موفقیت پیادهسازی کنید میتوان ۴ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : و مدیریت تجربه مشتری
در حالی که مدیریت تجربه مشتری ممکن است شبیه استراتژی و نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشد، اما هنگام مقایسه این دو تفاوتهای کلیدی وجود دارد. یکی از ۵ . شش کاربرد نرم افزار CRM : که بتوان تجربه ای متفاوت را برای مشتریان خود به ارمغان آورید.
2- مدیریت بازاریابی رشد تمامی کسب و کارها در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما ۶ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : مایکروسافت با تجربه ارائه میشود
منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانههای مدیریت
۷ . قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : هدف بهبود تجربه مشتری (Customer Experience) است.
مزایای CRM تعاملی
• دستهبندی و طبقهبندی دادههای به دست آمده از تعاملات با مشتریان
• ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال و همچنین مدیریت ۸ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : میکند تا تجربه شخصیتر و جذابتری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم میآورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری ۹ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : خواهید داشت. تجربه در زمینه مدیریت نیز مزیت محسوب میشود.
تحلیلگران کسب و کار باید با دادههای زیادی کار کنند، بنابراین اگر میخواهید در این شغل موفق شوید، به یک ذهن ۱۰ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ : انتظار یک تجربه لذتبخش را دارند که فقط در صورت شناخت مشتری با ابزارهای ارتباطی و فروش ممکن است. وقتی مرتباً از ایمیل، تلفن،CRM و … بهصورت مجزا برای ارتباط