×
تبلیبغات

موضوع جستجو: درباره شرکت - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : اصل بنیادی درباره کار مشتری را نشان می‌داد. کلیه کارها فرایند هستند هر کاری، از پیوند قلب گرفته تا جارو کردن زمین، آغاز، میانه و پایان مشخصی دارد و مجموعه‌ای از گام‌های
۲ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : عمیق‌تر مشتری درباره موضوعات مرتبط با  CRM •   شناسایی فرآیندهای اصلی و عوامل تأثیرگذار بر رفتار مشتری، مانند خرید مجدد و وفاداری به برند •   ارزیابی برنامه‌های CRM، تعاملات با مشتریان و
۳ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون
۴ . نرم افزار شوگر SugarCRM : درباره تاریخچه نرم افزار شوگر SugarCRM بیشتر بدانیم شرکت مادر شوگر SugarCRM Company بنا به گفته موسسه تحقیقاتی فورس تر ویو به عنوان بهترین شرکت عرضه کننده سیستم های
۵ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : بازاریابی) باورهای غلطی درباره نرم افزارهای بازاریابی و عملکرد آنها در ذهن افراد وجود دارد. اول، نرم افزار بازاریابی یک ابزار جایگزین تیم بازاریابی است. این نرم افزار صرفا یک پلت فرم
۶ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : مناسب تحقیق درباره نرم افزارهای CRM مختلف و انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب می تواند باعث کاهش هزینه های انتخاب اشتباه نرم افزار CRM شود.   نرم داینامیک مایکروسافت سی آر
۷ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : هایی که درباره مفهوم crm بیان شد، در نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است. بطور خلاصه نرم افزار های CRM، ابزار هوشمند و تکنولوژیک مدیران سازمان ها هستند تا
۸ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : اگر مشتری درباره قیمت، ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا آن را خریداری کرده بود.   رسیدگی به اعتراضات مشتریان در مسیر
۹ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : درکی کامل درباره آن‌ها است: عادات، ویژگی‌ها، خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها. هرچه اطلاعات و داده‌های بیشتری در مورد مشتریان خود داشته باشید، بهتر می‌توانید یک تجربه خرید مثبت ایجاد کنید
۱۰ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : نباید فقط درباره «اخبار» باشند؟ همان طور که آن هندلی، متخصص ایمیل مارکتینگ می‌گوید، روی جنبه "نامه" در عبارت خبرنامه تمرکز کنید. تصور کنید در حال نوشتن نامه‌ای تک به