×
تبلیبغات

موضوع جستجو: دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM - ۴ مورد پیدا شد

۱ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : به آن دسته از مشتریان محتمل موجه  که شرکت امیدوار است آ نها را به  مشتریان  بار اول تبدیل کند می گویند . 5) مشتری مجدد : شامل مشتریان بار اولی
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همانطور که مطلع هستید، در دنیا و همچنین کشور ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما
۳ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی
۴ . نحوه استفاده از نرم افزار CRM برای تقسیم بندی مشتریان : CRM در دسته بندی اطلاعات مشتری برای طبقه بندی مشتریان به یک استراتژی مناسب نیاز است تا بر اساس ویژگی‌ها هر مشتری در یک گروه مشخص قرار بگیرد. برای ایجاد بهترین