×
تبلیبغات

موضوع جستجو: راضی کردن مشتری برای خرید محصول - ۹ مورد پیدا شد

۱ . ۶ راه راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : تفاوت بین ویژگی و فایده را بدانیم. ویژگی چیزیست که محصول دارد یا انجام می‌دهد. فایده چیزیست که برای مشتری ما معنای محصول است. غلط: این ماشین یک سقف محکم
۲ . هایی برای راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگی‌های محصول حرف می‌زنند و می‌گذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگی‌ها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را
۳ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : مدافعان را راضی نگه دارد که آن ها را به شرکای خود تبدیل کند . در طول زمان ممکن است بنا به هر دلیلی مشتریان غیر فعال شوند و یا از
۴ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : آن کسب‌وکار راضی هستند. مشتری‌ای که از ما  خشنود راضی باشد خودش در شبکه‌های اجتماعی  و یا به‌ صورت دهان‌ به‌ دهان ما را تبلیغ خواهد کرد  و قطعا  این
۵ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : خود را راضی نگاه دارید پیش از هر چیز، کارمندان شما باید راضی و خوشحال باشند، تا دلسوزانه برای تجربه مشتری مثبت تلاش کنند. شما نمی توانید حسی که کارمند شما
۶ . نهایی کردن فروش : دیگر مشتریان راضی خود تمرکز کرده، با آنها رابطه ای ایجاد کنید، و آنها را هول نکنید. خریدار محرک – این خریداران رک، بی تاب و دقیق هستند. حین صحبت با
۷ . csm چیست ؟ با شاخص، مدل و روش‌های اندازه گیری رضایت مشتری آشنا شوید! : از شما راضی نباشد، هیچ‌وقت برای خرید دوباره از برند شما پول خرج نمی‌کند. مهم‌ترین بخش در رضایت مشتری کدام است؟ محصول! فرض کنید شما محصولی که ارزش کافی را از
۸ . سه عامل تاثیرگذار بر هزینه جذب مشتری در دنیای تجارت الکترونیک که باید زیرنظر گرفت : باشیم. تمرکز بر راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، ارزش طول عمر آن‌ها را بیشتر می‌کند. پس جدای هزینه جذب مشتری، ما باید برای افزایش ارزش طول عمر مشتری هم وقت بگذاریم
۹ . تفاوت بازاریابی و پروموشن | چرا این دو اصطلاح با هم فرق دارند؟ : مخاطبان را راضی کنند که وقت، انرژی و هزینه خود را برای خرید این محصول بگذارند. پس ممکن است افراد هدف یک کمپین بازاریابی خیلی زیاد باشند و همگی ویژگی‌های خاص