×
تبلیبغات

موضوع جستجو: راهکارها و خدمات - ۶ مورد پیدا شد

۱ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : ساختار کلی Dynamics 365 به کاربران امکان می‌دهد که از بهره‌وری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصت‌ها و روابط با مشتری عمیق‌تری
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : محصول می‌توانند راهکارها و خدمات بهتری را خلق نمایند.   چرا باید از سیستم CRM استفاده کنیم؟ شاید از خود بپرسید که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد
۳ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی
۴ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام
۵ . ۷ گام عملی برای اثر بخش تر نمودن بازاریابی تلفنی : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام
۶ . ۶ کاری که فروشندگان حرفه‌ای نباید انجام دهند! : ۱- آن‌ها اجازه می‌دهند که مشتری هدایت فرایند فروش را به دست بگیرد. یکبار دیگر خط بالا را بخوانید، این کار را انجام می‌دهیم و اسم خودمان را هم