×
تبلیبغات

موضوع جستجو: راهکار ارتباط - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : داشته باشند. این راهکار به واسطه یکپارچگی با بات های پیام رسان بله امکان ثبت، رهگیری و دریافت پاسخ شکایت را به ذی‌نفع خواهد داد. از جمله امکانات این سیستم می‌توان به موارد
۲ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : همین پلتفرم داشته باشند. این راهکار به واسطه یکپارچگی با بات های پیام رسان بله امکان ثبت، رهگیری و دریافت پاسخ شکایت را به ذی‌نفع خواهد داد. از جمله امکانات این سیستم می‌توان به موارد
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : شباهت این راهکار با رابط کاربری آن، پذیرش بالاتری را در بین رقبا خواهد داشت. •   ارتباط آن با سایر محصولات مایکروسافت مانند Outlook ،Office 365 ،Windows Server ،Exchange Server ،Skype
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : افزار CRM راهکار مناسبی برای سازمان شماست؟ •   چند نوع نرم افزار CRM وجود دارد؟ •   در نرم افزار CRM به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟ •   چگونه نرم افزار CRM را انتخاب کرده
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : عنوان یک راهکار مدیریت مخاطبین در نظر می‌گیرند، در حالی که بازاریابی تمایل دارد که آن را به عنوان یک راهکار برای تبلیغات، ایجاد سرنخ‌های جدید، اجرای کمپین‌های اثربخش یا
۶ . اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات : برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال ایمیل و پیامک انبوه امکان ایجاد وب فرم و درج در وبسایت و یا ایمیل
۷ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی
۸ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : اما بهترین راهکار برای تصمیم گیری، استفاده ازراهنمای انتخاب نرم افزار CRMمی باشد.   مهم ترین مزایای نرم افزار CRM را می توان به صورت خلاصه بدین گونه دسته بندی کرد:   صرفه جویی
۹ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : از اسفند ۹۸ بسیاری از شرکت‌ها به انتخاب خود به دور کاری یا انجام امور در خارج از محیط سازمان روی آورده‌اند (حتی احتمال دارد در آینده به
۱۰ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به