×

محصولات

24 سال تجربه

از سال ۱۹۹۴، ما جوامع و دولت‌ها را در سراسر جهان با خدمات مهندسی عمران با کیفیت بالا فراهم کرده‌ایم.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: راهکار ارتباط - ۱۵ مورد پیدا شد

۱ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : داشته باشند. این راهکار به واسطه یکپارچگی با بات های پیام رسان بله امکان ثبت، رهگیری و دریافت پاسخ شکایت را به ذی‌نفع خواهد داد. از جمله امکانات این سیستم می‌توان به موارد
۲ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : همین پلتفرم داشته باشند. این راهکار به واسطه یکپارچگی با بات های پیام رسان بله امکان ثبت، رهگیری و دریافت پاسخ شکایت را به ذی‌نفع خواهد داد. از جمله امکانات این سیستم می‌توان به موارد
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : شباهت این راهکار با رابط کاربری آن، پذیرش بالاتری را در بین رقبا خواهد داشت. •   ارتباط آن با سایر محصولات مایکروسافت مانند Outlook ،Office 365 ،Windows Server ،Exchange Server ،Skype
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : افزار CRM راهکار مناسبی برای سازمان شماست؟ •   چند نوع نرم افزار CRM وجود دارد؟ •   در نرم افزار CRM به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟ •   چگونه نرم افزار CRM را انتخاب کرده
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : عنوان یک راهکار مدیریت مخاطبین در نظر می‌گیرند، در حالی که بازاریابی تمایل دارد که آن را به عنوان یک راهکار برای تبلیغات، ایجاد سرنخ‌های جدید، اجرای کمپین‌های اثربخش یا
۶ . اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات : برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال ایمیل و پیامک انبوه امکان ایجاد وب فرم و درج در وبسایت و یا ایمیل
۷ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی
۸ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : اما بهترین راهکار برای تصمیم گیری، استفاده ازراهنمای انتخاب نرم افزار CRMمی باشد.   مهم ترین مزایای نرم افزار CRM را می توان به صورت خلاصه بدین گونه دسته بندی کرد:   صرفه جویی
۹ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : از اسفند ۹۸ بسیاری از شرکت‌ها به انتخاب خود به دور کاری یا انجام امور در خارج از محیط سازمان روی آورده‌اند (حتی احتمال دارد در آینده به
۱۰ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به