×
تبلیبغات

موضوع جستجو: رویکرد فروش ارائه - ۹ مورد پیدا شد

۱ . نهایی کردن فروش : – این رویکرد باعث می شود سرنخ با تصمیم گیری پس از ارائه شما موافقت کند. به جای این که اجازه دهید سرنختان بگوید: “بگذارید در مورد آن فکر کنم”
۲ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : است. این رویکرد نشان‌دهنده این است که مزایای Dynamics 365 تازه در آغاز راه است و برنامه‌ریزی بلندمدتی برای آن تدوین شده است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود همچنان بهبود می‌یابند
۴ . چطور اعتراض فروش مشتریان را برطرف کنید؟ : می‌تواند یک رویکرد موفق باشد. اگر در بخش فروش یک کسب‌وکار B2B فعالیت می‌کنید، می‌توانید اطلاعاتی درباره رقبای مشتری بالقوه و موفقیت‌هایی که با غلبه بر اعتراض به فروش مشابه
۵ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : CRM یک رویکرد داده محور است که درک زیادی از نیازهای مشتری می‌طلبد.   مدیریت ارتباط با مشتری در واقع کمک به مشتریان در دستیابی به خواسته‌هایشان است. شما باید آنها را
۶ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : طور مداوم رویکرد فعلی خود را حفظ کنید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا فرآیندهای خود را بر این اساس تنظیم کنید. CRM‌ها پایگاه داده‌ای با این اطلاعات
۷ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : اینکه این رویکرد مفید واقع شود، باید فروشنده‌هایی داشته باشید که در مورد قابلیت‌هایشان صادق (و دقیق) و در پیش بینی هایشان واقعگرا باشند. با این حال، اگر به قضاوت فروشنده‌هایتان
۸ . SaaS به چه معناست؟ : معمولاً از رویکرد «اجاره چندگانه» استفاده می‌کنند، به این معنی که یک نمونه از برنامه SaaS روی سرورهای میزبان اجرا می‌شود و این نمونه واحد به هر مشتری مشترک یا
۹ . CRM تحلیلی چیست؟ تعریفی ساده از یک ماهیت پیچیده : CRM تحلیلی یک مغز متفکر واقعی است واقعیت این است که سطح پیچیدگی و گستردگی داده‌های وارد شده به یک CRM تحلیلی، به قدری بالاست که هیچ نیروی انسانی