×

موضوع جستجو: سیستم CRM - ۴۱ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : و قوت سیستم های فروش و خدمات دهی خود آگاه شوند   در ذیل ماژول های این برنامه تحت وب مدیریت مشتریان حضورتان اعلام می گردد   - ماژول مدیریت مشتریان و بازاریابان - ماژول
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل
۳ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان،
۴ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی
۵ . سرنخ فروش چیست؟ : خودکار به سیستم CRM شما افزوده می گردد. شما به عنوان یک نیروی فروش که هر روز صبح لیست سرنخ های جدید را بررسی می کند، امروز هم لیست را
۶ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : کارتان یک سیستم کارآمد می سازید. تلاش شما در سیستم سازی این است که وابستگی کسب و کارتان به یک شخص، خصوصا خودتان، از بین برود. یعنی حضور شما یا
۷ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام ارائه کرد. حتی
۸ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : نظر بگیرید. یک سیستم اتوماتیک پاسخگویی تلفنی به مشتریان، می‌تواند کمک کند که بخشی از نیازهای مشتری در خارج از ساعات اداری، رفع شود. با استفرار یک نرم افزار پشتیبان فروش، هر
۹ . چه چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟ : از استقرار سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری صحبت می‌شود، منظورشان ثبت و نگهداری و توسعه‌ی مجموعه‌ای از اطلاعات مشتریان است تا در مواقع مشخص بتوانند پیامهای تبلیغاتی خود
۱۰ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : نکته اصلی سیستم CRM است که شرکت شما را قادر می سازد در حداقل زمان و هزینه ممکن و با حداکثر کیفیت منابع داخلی و خارجی خود را مدیریت کند. فرآیند