×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فرایندهای بازاریابی - ۶ مورد پیدا شد

۱ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : برای مدیریت فرایندهای بک آفیس سازمان که می‌تواند شامل زیربخش‌های انبارداری، حسابداری، حقوق و دستمزد، برنامه‌ریزی تولید، منابع انسانی یا مدیریت پروژه باشد. تفاوت سیستم‌های CRM و ERP چیست؟ سیستم‌های CRM و
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : می‌کند تا فرایندهای بازاریابی را برنامه‌ریزی کرده و منابع پیش‌بینی شده در تیم‌های مختلف فروش را به طور مؤثرتری مدیریت نمایید. بازخورد کمپین‌ها و فعالیت‌های بازاریابی انجام شده در فروش شرکت
۳ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : فرانسیس باتل که فردی شناخته‌شده در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده
۴ . چه چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟ : در تعریف فرایندهای ارتباط با مشتری در نظر گرفته نشود، ما در حال بازاریابی با استفاده از پایگاه داده هستیم و نه مدیریت ارتباط با مشتری. در CRM اولویت اصلی ما،
۵ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : مدیریت انواع فرایندهای کاری سازمان‌های تولیدی مدرن و کسب‌وکارهای ارئه‌دهنده‌ خدمات حرفه‌ای، موضوعی ضروری تلقی می‌شود. اغلب، یک سازمان در حال رشد برای باقی ماندن در یک بازار بزرگ و
۶ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ : و ادغام فرایندهای تجاری بخش‌های مختلف سازمان استفاده می‌شود. سیستم‌های ERP همچنین می‌توانند از داده‌های خارجی، همچون سیستم CRM استفاده کنند، اما استفاده از داده‌های خارجی تنها بخش کوچکی از