×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فرایندهای بازاریابی - ۸ مورد پیدا شد

۱ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : برای مدیریت فرایندهای بک آفیس سازمان که می‌تواند شامل زیربخش‌های انبارداری، حسابداری، حقوق و دستمزد، برنامه‌ریزی تولید، منابع انسانی یا مدیریت پروژه باشد. تفاوت سیستم‌های CRM و ERP چیست؟ سیستم‌های CRM و
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : می‌کند تا فرایندهای بازاریابی را برنامه‌ریزی کرده و منابع پیش‌بینی شده در تیم‌های مختلف فروش را به طور مؤثرتری مدیریت نمایید. بازخورد کمپین‌ها و فعالیت‌های بازاریابی انجام شده در فروش شرکت
۳ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : فرانسیس باتل که فردی شناخته‌شده در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده
۴ . چه چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟ : در تعریف فرایندهای ارتباط با مشتری در نظر گرفته نشود، ما در حال بازاریابی با استفاده از پایگاه داده هستیم و نه مدیریت ارتباط با مشتری. در CRM اولویت اصلی ما،
۵ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : مدیریت انواع فرایندهای کاری سازمان‌های تولیدی مدرن و کسب‌وکارهای ارئه‌دهنده‌ خدمات حرفه‌ای، موضوعی ضروری تلقی می‌شود. اغلب، یک سازمان در حال رشد برای باقی ماندن در یک بازار بزرگ و
۶ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ : و ادغام فرایندهای تجاری بخش‌های مختلف سازمان استفاده می‌شود. سیستم‌های ERP همچنین می‌توانند از داده‌های خارجی، همچون سیستم CRM استفاده کنند، اما استفاده از داده‌های خارجی تنها بخش کوچکی از
۷ . مهارت هایی که هر مدیری لازم است داشته باشد : مدیریت و فرایندهای تجاری نمی ترسد. اگر به تیم خود قدرت تفکر خلاقانه را بدهید، نه تنها ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد بهتر و بیشتر تیم خود را به جلو سوق
۸ . هر آنچه که باید درباره اجایل در مدیریت پروژه بدانید : است که فرایندهای ضروری که در قالب یک الگوی مشخص می‌گنجند، به سرعت اجرا شوند. همچنین ایجاد تغییرات لازم در هر مرحله از سفر مشتری به راحتی قابل انجام باشد. این