×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فروشنده موفق - ۹ مورد پیدا شد

۱ . آن برای فروشنده موفق شدن : به سوال فروشنده موفق کیست باید این چالش ها و مشکلات را بشناسید. اگر بتوانید آنها را رفع کنید، شما هم یک فروشنده موفق خواهید بود. انتظار عملکرد بالا معمولا انتظاراتی که
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : که با فروشنده تماس بگیرید و آن‌ها را در جریان تصمیم گرفته شده قرار دهید. برنامه‌ای را برای استقرار تدوین کنید که منطبق با جدول زمانی کسب و کارتان باشد.
۳ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : اعتراض کنید، فروشنده مستقیم یا غیر مستقیم  می‌گوید «نمی‌خوای نخواه، همینه!» ما احترام به افراد و اخلاق‌مداری را رعایت نمی‌کنیم و به‌ آسانی  خریداران خودمان را آزرده می‌کنیم. به خدمات
۴ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : افزارها با فروشنده صحبت نمایید و از روند انجام کار آگاه گردید.   ۷- آموزش پرسنل در سطوح مدیریت و کاربری: یکی از مراحل مهم در پیاده سازی CRM آموزش مدیران و
۵ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : اما چرا مواجهه با اعتراضات مشتریان ناگزیر است؟ زیرا اگر مشتری درباره قیمت، ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا
۶ . چطور اعتراض فروش مشتریان را برطرف کنید؟ : در موقعیت فروشنده و خریدار قرار بگیرید، اعتراضات را بیان کنید و پاسخ دهید و در انتها به یکدیگر بازخورد بدهید.  
۷ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : پیش بینی، فروشنده به همه‌ی فرصت‌ها نگاه کرده و موارد زیر را شناسایی می‌کند: مرحله‌ای که مشتری احتمالی در آن قرار دارد. این که احتمال بستن قرارداد چقدر است؟ ارزش فرصت.   برای رسیدن به
۸ . بهترین زمان برای برقراری تماس تلفنی جهت فروش! : به عنوان فروشنده به خوبی انجام داده باشید و فرد مناسبی را به عنوان مشتری بالقوه انتخاب کرده باشید؛ دانستن این که چه زمانی گوشی را بردارید، می‌تواند منجر به
۹ . ۶ کاری که فروشندگان حرفه‌ای نباید انجام دهند! : هم می‌گذاریم فروشنده حرفه ای!!!! حال چطور جلوی این موضوع را بگیریم؟ بهترین راه پرسیدن سوال است. پرسیدن سوالات خوب از مشتری باعث می‌شود بهتر نیازهای وی را بشناسیم، بتوانیم پیشنهادات