×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فروشنده موفق - ۱۰ مورد پیدا شد

۱ . آن برای فروشنده موفق شدن : به سوال فروشنده موفق کیست باید این چالش ها و مشکلات را بشناسید. اگر بتوانید آنها را رفع کنید، شما هم یک فروشنده موفق خواهید بود. انتظار عملکرد بالا معمولا انتظاراتی که
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : که با فروشنده تماس بگیرید و آن‌ها را در جریان تصمیم گرفته شده قرار دهید. برنامه‌ای را برای استقرار تدوین کنید که منطبق با جدول زمانی کسب و کارتان باشد.
۳ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : اعتراض کنید، فروشنده مستقیم یا غیر مستقیم  می‌گوید «نمی‌خوای نخواه، همینه!» ما احترام به افراد و اخلاق‌مداری را رعایت نمی‌کنیم و به‌ آسانی  خریداران خودمان را آزرده می‌کنیم. به خدمات
۴ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : افزارها با فروشنده صحبت نمایید و از روند انجام کار آگاه گردید.   ۷- آموزش پرسنل در سطوح مدیریت و کاربری: یکی از مراحل مهم در پیاده سازی CRM آموزش مدیران و
۵ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : اما چرا مواجهه با اعتراضات مشتریان ناگزیر است؟ زیرا اگر مشتری درباره قیمت، ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا
۶ . چطور اعتراض فروش مشتریان را برطرف کنید؟ : در موقعیت فروشنده و خریدار قرار بگیرید، اعتراضات را بیان کنید و پاسخ دهید و در انتها به یکدیگر بازخورد بدهید.  
۷ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : پیش بینی، فروشنده به همه‌ی فرصت‌ها نگاه کرده و موارد زیر را شناسایی می‌کند: مرحله‌ای که مشتری احتمالی در آن قرار دارد. این که احتمال بستن قرارداد چقدر است؟ ارزش فرصت.   برای رسیدن به
۸ . بهترین زمان برای برقراری تماس تلفنی جهت فروش! : به عنوان فروشنده به خوبی انجام داده باشید و فرد مناسبی را به عنوان مشتری بالقوه انتخاب کرده باشید؛ دانستن این که چه زمانی گوشی را بردارید، می‌تواند منجر به
۹ . ۶ کاری که فروشندگان حرفه‌ای نباید انجام دهند! : هم می‌گذاریم فروشنده حرفه ای!!!! حال چطور جلوی این موضوع را بگیریم؟ بهترین راه پرسیدن سوال است. پرسیدن سوالات خوب از مشتری باعث می‌شود بهتر نیازهای وی را بشناسیم، بتوانیم پیشنهادات
۱۰ . بازاریابی مجدد چیست؟ فرآیند ریمارکتینگ یک کسب‌وکار برای بهبود فروش : اطلاع دهند. اگر فروشنده این کارها را نکند و منتظر باشد که مشتری خودش به سراغش بیاید، شک نکنید که بازنده خواهد بود. فروشنده‌ای موفق است که فعال باشد و برای