×

محصولات

24 سال تجربه

از سال ۱۹۹۴، ما جوامع و دولت‌ها را در سراسر جهان با خدمات مهندسی عمران با کیفیت بالا فراهم کرده‌ایم.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: مدیریت ارتباط با مشتری - ۵۱ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : تحت وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به
۳ . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : می کنیم. 1. مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی CRM رویکردی دقیق در برنامه ریزی و بودجه بندی ارائه می دهد. با کمک نرم افزار CRM، به راحتی می توان برنامه
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در
۵ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : سامانه های مدیریت بنا به فراخور نیازمندی‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها اقدام به یکپارچگی این قبیل پلتفرم‌ها با سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خود می‌نماید. همان طور که در سطور قبل بدان
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که تفاوت زیادی برای ویژگی و قابلیت‌های یک محصول در شرکت‌های مختلف وجود ندارد
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور در دنیای رقابتی
۸ . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار
۹ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص
۱۰ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف