×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مدیریت اطلاعات - ۶۷ مورد پیدا شد

۱ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در
۲ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص
۳ . بهترین نرم افزار CRM در سال 1400 کدام است؟ : می‌گردد. برای مدیریت بهتر ارتباطات و افراد، نرم افزار CRM با سایر اپلیکیشن‌های شما مانند Microsoft outlook و یا google calendar یکپارچه خواهد شد. در صورت لزوم نیز باید چندین
۴ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : از اسفند ۹۸ بسیاری از شرکت‌ها به انتخاب خود به دور کاری یا انجام امور در خارج از محیط سازمان روی آورده‌اند (حتی احتمال دارد در آینده به
۵ . یکپارچه کردن Voip با نرم افزار CRM : دهنده در مدیریت امور سازمان می باشد. در صورت لینک نرم افزار سی آر ام با سامانه مرکز تماس، اپراتور‌ها به تمامی تعاملات قبلی که تماس گیرنده با کسب و کار
۶ . مدیریت کمپین های تبلیغاتی با CRM : اجرای کمپین تبلغیات با CRM پس از بررسی‌های تخصصی در خصوص، برگزاری کمپین به کمک CRM رکاما می‌توان، وارد مرحله‌ی اجرایی شد و کمپین را اجرا کرد. یکی از قابلیت‌های پرکاربرد CRM رکاما برای کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک گروهی می‌باشد. پس از تدوین استراتژی و نوشتن متنی مناسب
۷ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این
۸ . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : می کنیم. 1. مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی CRM رویکردی دقیق در برنامه ریزی و بودجه بندی ارائه می دهد. با کمک نرم افزار CRM، به راحتی می توان برنامه
۹ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : قادر به مدیریت هر فرآیند کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی می‌باشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته
۱۰ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : سامانه های مدیریت بنا به فراخور نیازمندی‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها اقدام به یکپارچگی این قبیل پلتفرم‌ها با سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خود می‌نماید. همان طور که در سطور قبل بدان