×

محصولات

24 years of experience

Since 1994, we have been providing communities and governments worldwide with high-quality civil engineering services.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: مدیریت تجربه مشتری - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : تحت وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است
۲ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : تفاوت مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتری در حالی که مدیریت تجربه مشتری ممکن است شبیه استراتژی و نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشد، اما هنگام مقایسه این دو
۳ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این
۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : قادر به مدیریت هر فرآیند کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی می‌باشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته
۵ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که تفاوت زیادی برای ویژگی و قابلیت‌های یک محصول در شرکت‌های مختلف وجود ندارد
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور در دنیای رقابتی
۸ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود دارد، به
۹ . سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : CRM در مدیریت قیف فروش به روزرسانی خودکار سرنخ ها در مراحل قیف فروش است. تا بتوانید تعداد سرنخ ها در هر مرحله را تجزیه و تحلیل کنید. مهم است
۱۰ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : تجربه مشتری چیست؟ به طور خلاصه، تجربه مشتری مجموعه تمام احساساتی ست که شما در طول فرآیند خرید او و پس از آن برایش ایجاد می کنید. اگر مشتری