×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مشتری - ۱۱۸ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : ایده های مشتری محور و تکنولوژی های مورد استفاده در دنیا گردید و بر اساس ضرورت های مورد نیاز، بر اساس منطقه جغرافیایی ایران عزیزمان الگو های برنامه ها و
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار
۳ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : مند، به مشتری های وفادار تبدیل شوند. خدمات دهی و رضایت مشتری می تواند یکی از عوامل کلیدی در درآمد زایی باشد. ابزار هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در ابتدا باید آن‌ها
۵ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : را که مشتری خواهان آن است به مجموعه‌ای از گام‌های فرایندی مجزا تقسیم می‌کند. شرکت با تقسیم کردن کار از ابتدا تا انتها، دید کاملی از کلیه مراحل -مثلا هر
۶ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : دیگری از مشتری یا ذی‌نفع در آن قرار دارد خود کمک بسیاری به ادامه تعاملات و کاهش اثرات منفی خواهد کرد. از آنجایی که کارمند یا پرسنل شرکت از جانب
۷ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : از دید مشتری اتفاق بیفتد را بررسی خواهیم نمود. شما به پشتیبانی محصولی که قبلا خریداری و استفاده کرده‌اید، نیاز دارید. خرید محصول خود را هم ثبت کرده‌اید. وقتی با خط
۸ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور در دنیای رقابتی امروز علاوه بر
۹ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : ارتباط با مشتری CRM  این نیاز خود را برطرف نمایید.  
۱۰ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : هر نوع مشتری که توانایی خرید محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد . 2) محتملها :  شامل مشتریان بالقوه ای می شود که توانایی پرداخت قیمت کالای خریداری شده ی