×
تبلیبغات

موضوع جستجو: نسبت زمان به ارزش - ۱۶ مورد پیدا شد

۱ . نسبت زمان به ارزش (Time To Value) بهترین روش موفقیت مشتری برای کمک به کسب‌و‌کار شما : اعتمادی که نسبت به برندشان دارند انتخاب می‌کنند؛ اما علاوه بر آن به دنبال سریع‌ترین نسبت زمان به ارزش یا Time To Value هستند. هرچه زمان حل مشکل برای یک کسب‌وکار کاهش پیدا
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : دید بهتری نسبت به فرآیند انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد نماید و برآیند آن، اخذ تصمیمی ارزش‌زا، دقیق و بلندمدت برای سازمان‌ها باشد. طبق تحقیقات مؤسسه گارتنر، CRM به
۳ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : دید بهتر نسبت به اینکه کدام مرحله منجر به کاهش فروش می‌شود مدیریت پیش فاکتور برای ایجاد پیش فاکتورها و ارائه جزئیات بیشتر به منظور جلوگیری از اشتباهات در ثبت سفارش   مدیریت
۴ . سرنخ فروش چیست؟ : کامل تری نسبت به سرنخ هایتان دارید. سرنخی که خرید کرده است نیز به لیست سرنخ های بی ارزش شما افزوده می شود. حالا ۳ سرنخ دارید که یکی از
۵ . تحلیل SWOT چیست؟ : که مزیتی نسبت به دیگر رقبا محسوب می شود. ✅ نقاط ضعف (Weakness): ویژگی های کسب و کار یا پروژه که نسبت به دیگران یک نکته ی منفی به حساب می
۶ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : رضایتشان را نسبت به شما در پلتفرم های مربوط بنویسند و در صورت امکان، شما را به دوستانشان معرفی کنند. مشتری های معرفی شده احتمال خرید بسیار بالایی دارند. کسب درآمد،
۷ . CRM موبایل چیست؟ : می‌شود، کارکنان نسبت به ساعت کاری‌ سالیانه‌ای که دارند، حدود 240 ساعت، زمان اضافه می‌آورند زیرا دستگاه‌های هوشمند سیار به کاربران اجازه می‌دهند از هر جایی که هستند به بهترین
۸ . دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز چگونه کار می‌کند؟ Digital Marketing : ۶۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد تا در مجموع حدود ۸ درصد از کل بودجه بازاریابی این شرکت‌ها را به خود اختصاص دهد.   پیش‌بینی سوم: با وجود توجه ویژه واحد‌های
۹ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : نیازهای متفاوتی نسبت به یک شرکت مشاوره مدیریت دارد. با وجود این، این دو سازمان متفاوت هنوز به مدیریت اطلاعات ارائه شده توسط ERP احتیاج خواهند داشت، به همین دلیل
۱۰ . یکپارچه کردن Voip با نرم افزار CRM : مزایای برجسته نسبت به سیستم تلفنی آنالوگ قدیمی و یا سیستم‌های دیجیتال نسل قدیم می‌باشد. مرکز تماس سامانه‌ای جهت مدیریت تماس‌ها ، ارتباطات و فرآیند‌های مرتبط با مشتریان است که جهت