×
تبلیبغات

موضوع جستجو: نهایی کردن فروش - ۷ مورد پیدا شد

۱ . نهایی کردن فروش : به جای مبارزه با آن، آن را درک کنید و برای شکستن موانع سرنخ خود تلاش کنید. دو راه موثر برای مقابله با مقاومت در برابر فروش وجود
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که هدف نهایی سیستم CRM کمک به جذب و حفظ مشتری است بنابراین به دید یک سرمایه‌گذاری تجاری باید به آن نگاه شود که بازدهی فراوانی در بلندمدت خواهد داشت.
۳ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد در CRM - KPI CRM   یک استراتژی کلان برای  کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و
۴ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : از شکل نهایی مجسمه و توانایی های خودتان تخمین بزنید. اگر ندانید مجسمه چه شکلی باید بشود، چطور می فهمید که کارتان تمام شده و مجسمه تان ساخته شده است؟   تعریف چارت
۵ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : قطعی و نهایی برای سی آر ام ارائه کرد. حتی تکلیف CRM در این حد مشخص نیست که وقتی از CRM صحبت می‌کنیم، اشاره‌ی ما به یک نرم افزار است یا
۶ . ۹ مهارت فروش که بدون شک باید از آن برخوردار باشید! : داشته باشد.   ۷- نهایی کردن “فروش” در برخی از اوقات، باید در رابطه با تصمیم اتخاذ شده توسط مشتری بالقوه سوال کنید. اگر مهارت‌های قبلی را خوب تمرین کرده باشید، مسئله نهایی
۷ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : پیش از نهایی شدن دارد، بنابراین حفظ ارتباط با مشتری بالقوه یک مهارت ضروری در امر فروش است. اما استفاده از ایمیل به دفعات زیاد به منظور پیگیری خیلی پسندیده نیست