×
تبلیبغات

موضوع جستجو: چطور فروش را پیش بینی کنیم - ۱۰ مورد پیدا شد

۱ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : این که چطور با استفاده از هر کدام فروش را پیش بینی کنید اشاره می‌کنیم.   مرحله ی فرصت این متود پیش بینی، بر مبنای اینکه مشتریان احتمالی در فرایند فروش در کجا
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پیش از شروع مطالب دو سناریوی فرضی را مرور خواهیم کرد.   بررسی سناریوهای مختلف مفهوم CRM در ادامه دو سناریویی که ممکن است از دید مشتری اتفاق بیفتد را بررسی خواهیم
۳ . سرنخ فروش چیست؟ : امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن فضای مجازی، کسب و کار به شدت متحول شده، و به سرعت به این دگرگونی ادامه می دهد. سرنخ فروش در
۴ . چکار کنیم که ورشکسته نشویم؟ 6 گام نجات از ورشکستگی : پرسید حالا چطور تمامش کنم؟ گام اول مقابله با ورشکستگی : اعداد و ارقام حقیقی اعداد و ارقام لازم را بگیرید. به حسابدارتان زنگ بزنید. احتمالا خیلی از شما حسابدارهای عالی ندارید
۵ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : که بدونم چطور میتونیم شما رو راضی کنیم. اگه ممکن باشه که حتما براتون انجامش میدیم، و اگر نه سعی می کنیم یه راه حل دیگه پیدا کنیم”. گام ششم: اقدام
۶ . بهترین نرم افزار CRM در سال 1400 کدام است؟ : قابلیت های بهترین نرم افزار CRM   در این مقاله ما به تعدادی از ویژگی‌های اساسی اشاره می‌کنیم که هر کسب و کاری در شرایط فعلی به این قابلیت‌ها نیاز
۷ . چطور اعتراض فروش مشتریان را برطرف کنید؟ :  با این حساب به جای اجتناب از اعتراضات، از آن‌ها استقبال کنید. می‌توانید با پرسیدنِ دوره‌ای سوالاتی مانند موارد زیر، این اعتراضات را شناسایی کنید.   آیا درباره موضوع X
۸ . سه عامل تاثیرگذار بر هزینه جذب مشتری در دنیای تجارت الکترونیک که باید زیرنظر گرفت : به دنبال جذب مشتری و سود بیشتر هستید؟ پس باید به هزینه جذب مشتری جدید اهمیت بدهید. در این مقاله قرار است به بررسی یکی از معیارهای مهمی که بسیاری
۹ . بازاریابی مجدد چیست؟ فرآیند ریمارکتینگ یک کسب‌وکار برای بهبود فروش : ببینید که چطور می‌توانید به مشتری کمک کنید.   چرا بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ مهم است؟ ریمارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است، چون معمولا سفر مشتری طول می‌کشد. این‌طور نیست که مشتری برندی را
۱۰ . چگونه به وسیله crm با مشتریان خود تعامل کنید؟ : بهبود استراتژی‌های تعامل با مشتری با ابزارهای CRM در چند سال اخیر، بازار سی آر ام رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و شرکت‌های متعددی هستند که روی انواع