۱ . درباره ما : CRM فرادید با سالها تجربه در ارائه خدمات it و برنامه نویسی تحت وب، از سال 1385 پا به عرصه ظهور گذاشت و با تکیه بر دانش فنی ۲ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از ۳ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ :کاربرد CRM در کسب و کارهای تولیدی :
به راحتی میتوانید افرادی که نیازمند محصولات شما هستند را در شهرهای مختلف ایران از طریق روش های بازاریابی شناسایی و ۴ .کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : در قیف
یک کاربرد دیگر CRM در مدیریت قیف فروش به روزرسانی خودکار سرنخ ها در مراحل قیف فروش است. تا بتوانید تعداد سرنخ ها در هر مرحله را تجزیه و ۵ . استفاده از نرمافزار CRM موبایل چه کاربردی برای کسبوکارها دارد؟ :کاربرد نرمافزار CRM موبایل
تیمهای بازاریابی میتوانند با روشهای کاملاً جدید با مشتریان صحبت و تجربیات شخصیسازیشده ایجاد کنند.
تیمهای فروش از بهرهوری و کارایی بیشتر، کاهش هزینههای سرپرست و ۶ .کاربرد CRM در کارخانه ها : ها داارای کاربرد های مختلفی است که مهم ترین آن ها را شرح خواهیم داد.
ثبت گزارشات کارخانه در CRM
یکی از مهم ترین اطلاعات در هر کارخانه ای اسناد مربوط به ۷ .کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی ۸ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیتهای شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری میباشد. برای رونق کسب و کار و حضور ۹ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : هر فعال حوزه بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر ۱۰ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پیش از شروع مطالب دو سناریوی فرضی را مرور خواهیم کرد.
بررسی سناریوهای مختلف مفهوم CRM
در ادامه دو سناریویی که ممکن است از دید مشتری اتفاق بیفتد را بررسی خواهیم