۱ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : آن به کنترل چه چیزی نیاز دارد؟ در این مرحله مشتری باید مطمئن شود که مواد لازم و محیط کار به نحو شایسته آماده شدهاند، از کیفیت و ظرفیت کارکردی ۲ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی می کند ۳ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ : فروش را کنترل و پشتیبانی کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با پیگیری دادههای فروش و عملکرد تیم، برای تنظیم استراتژیها و تصمیمگیری دقیقتر در موقعیت بسیار بهتری هستید. ۴ . قیف فروش چیست؟ : که از کنترل تکنیک های فروش شما خارج است از بین بروند. ثبت سوابق فرصت از دست رفته مهم است. در آینده با بررسی دلایل از دست دادن مشتری می ۵ . تحلیل SWOT چیست؟ : تهدیدها، در کنترل سازمان نیست. محیط بیرونی، که شامل رویدادهای اجتماعی، اقتصادی، قانونی، نظارتی، ملی و حتی بین المللی است، باید به طور مداوم برای ردیابی تهدیدات و فرصت ها ۶ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : و بتوانید کنترل کامل روی کسب و کارتان داشته باشید، احتمال شکستتان در حد 3 تا 5 درصد می شود، نه 95 تا 97 درصد.
هدف گذاری کسب و کار
به صورت ۷ . مدیریت کسب و کار چیست ؟ : حداقل میرساند. کنترل امور شامل تحلیل هزینهها، مدیریت اطلاعات، اندازهگیری عملکرد و عملکرد بهموقع است.
6- بودجهبندی
دنبال نمودن و بازبینی بودجه یکی از عوامل بسیار بحرانی موفقیت هر مدیر است که ۸ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : نخواهد داشت.
۸- کنترل و پشتیبانی CRM: این مرحله پایانی پیاده سازیCRM است اما در اینجا حفظ و نگهداری سیستم CRM آغاز می شود.مهمترین مرحله در پیاده سازی موفق CRM تثبیت ۹ . مهارت های پرسنل در ارتباط با مشتری : باشند.
2. مهارت کنترل کردن احساسات خود
قبل از استخدام پرسنل خط مقدم قدرت خویشتنداری و تسلط بر اعصاب کارجو را بسنجید تا بعدا دچار مشکل نشوید. در جلسه مصاحبه شغلی موضوعی ۱۰ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : از نصب، کنترل مستقیم یا مسئولیت خاصی نسبت به اجرای بدون نقص و امنیت داده های آن ندارد، امور و اقدامات مربوط به نگهداری سیستم های داخلی بر عهده خریدار