×
تبلیبغات

موضوع جستجو: استراتژی برند - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند.  - CRM  یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که
۲ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : شما تمام تلاش خود را می کنید که منطقی با مشتری صحبت کنید، اما مشتری فقط عصبانی تر می شود. تمام تلاش های شما با فریادهای ناراضی مشتری
۳ . مبانی برند سازی : است. یک استراتژی خوب برای برند سازی به شما جایگاه مهمی را در بازارهای رقابتی عرضه می دارد. و اما “برند سازی” دقیقا به چه معناست و چگونه یک کسب و
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : اساس یک استراتژی CRM موفقیت‌آمیز به آنچه در مورد مشتریان خود می‌دانید و استفاده مؤثر از آن اطلاعات بستگی دارد. داده‌های نادرست CRM می‌توانند از چندین منبع ایجاد شوند، از جمله:  ورود
۵ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : تماس و استراتژی تبلیغاتی   هدف از جذب تحلیلگر CRM در شرکت‌ها تبلیغات هدفمند تلاش دارند تا به وسیله نوع تبلیغاتی که بر اساس سابقه خرید و علایق‌تان انجام می‌دهند نظر شما را
۶ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : همه این استراتژی ها نسبتاً آشنا هستید، اما بدون تجهیزات مناسب، انجام آنها دشوار می شود. وقتی تیم بازاریابی شما در حال رشد است، نکته ای که وجود دارد این
۷ . قیف فروش چیست؟ : فروش یک استراتژی برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری واقعی است. مراحل قیف در نرم افزار CRM بسته به استراتژی مورد استفاده، می تواند بین 3 تا 7 مرحله متغیر
۸ . تحلیل SWOT چیست؟ : مسیر و استراتژی دهیم. ما در حال حاضر مخارج و مشغله های کمی داریم، بنابراین می توانیم به مشتریان خدمات خوب و محصولی ارزشمند و به صرفه ارائه دهیم. نقاط ضعف شرکت ما
۹ . 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن : و تصحیح استراتژی هایشان، انتظار خود را از فروش بالا می برند. به سراغ آنها رفته و می گویند: “از این ماه باید نفری 30 مشتری بیشتر داشته باشید.” انتظاری
۱۰ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : و تحت استراتژی های موفق شما کار کنند تا سیستم سازی موفقی در کسب و کار داشته باشید. آموزش سیستم سازی کسب و کار منوط به یادگیری این سیستم هاست. برای